RapidAy : AYS
Yaş:14
Ad:Ayşenur
Kankası:Ecin
Cin adı: AYS
Davranışları: Ayşenur hareketliydi ve mutluydu. Artık o AYS. Adının küçük harflerle yazılmasından hoşlanmıyor. Psikopat ve kanlı şeylerden keyif alıyor.
Biraz...sapık. Ecinle yaşadıklarını göz önünde bulundurursak.Düşman:Yok
Fiziksel Özellikleri: Artık siyah bir pelerin giyiyor. Saçı koyu kahverengi ve saçını açık bırakıyor.
Ayşenur, hareketli ve pozitif bir kızdı. Bazen psikopatlaşıp bazen de azıyordu. Zaman zaman atarlanıyordu Ece gibi. Ece onun kankasıydı, o güne kadar. (Artık cin kankası oluyor hehe)
AYS cinayet yaşanırken revirdeydi.
Sınıfa gittiğinde herkesin öldüğünü gördü. Bazıları lavaboda, bazıları sınıftaydı. Ayşenur bunu kimin yaptığını anlamıştı. O Ece'ydi.
Aceleyle laboratuvara gitti. Ece bir iksir içiyordu. Ayşenur onu izlemeye devam etti. Saniyeler sonra Ece cin formuna dönüşmüştü. Ayşenur çok üzülmüştü çünkü bu Ece'nin hatası değildi. Ona bir gün herkesi öldüreceğini söylemişti. Ayşenur çok sinirlendi. Ne yapabileceğini düşünmeye başladı. Gördüğü ilk kardan adamı yedi. O da cine dönüştü. O artık AYS'tı.Ecin'i buldu. Alekta movik movik diyerek göbek attı. Beraber Mars'a taşındılar.
Göcin Bonnefoy'u yazacak vaktim var ama ders çalışmam gerek. Umarım beğenmişsinizdir.
Ayşenur'un Wattpad'i: RapidAy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Sınıfı
HumorO gün, herkesin hayatı değişti. Teker teker öldürüldüler, Ummadıkları biri tarafından. Çilekli bir dondurmanın içindeki sarma, Ecelleri Olmuştu, Artık özgürlüğe kavuşmuşlardı...