Tutu Baker vs Dodo

434 29 1
                                    

Tutu Baker
Yaş: 14

Gerçek adı:Tuna

Özellikleri: Ara sıra yemek yapmayı seven, her ne kadar masum gözükse de atarlanınca başka biri olan (!) bir kişilik.

Düşman: Dodo

Fiziksel Özellikleri: Koyu kahverengi saçlı, başında aşçı şapkası var.

Tuna ve Doruk, onlar yemek yerken öldürülmüştü. İlk öldüğünü ve cine dönüştüğünü farkeden Tuna'ydı. Gizlice bir yemekhane görevlisinin şapkasını ve gömleğini aldı. Ve neler olduğunu öğrenmek için yola çıktı. En son hatırladığı şey Ecin tarafından öldürüldüğü idi. O da arkadaşlarının izini sürdü ve Mars'a ulaştı. Artık Tutu Baker olmuştu aynı zamanda Octopus ile beraber yemeğe yardım edeceklerdi.

Ama onun farketmediği şey: En yakın arkadaşı Doruk'u ölü bir şekilde Dünya'da bırakarak ona ihanet etmişti.

Dodo
Yaş:14

Gerçek adı: Doruk

Özellikleri: Saf bir tip ve ondan pek nefret eden yok. Sadece Tutu Baker ona ihanet ettiği için ondan nefret ediyor.
Sinirlenince... Görmeseniz daha iyi.

Düşman:Tutu Baker

Fiziksel Özellikleri: Doruk bir kuş formunu aldı. Ama insan gibi düşünüyor, yemek yiyor.
Tüyleri mavi.

Doruk, cine dönüştüğünde Tuna'nın yanında olmadığını farketti.
Onu nasıl yalnız bırakıp gidebilirdi ki?
Çok sinirlendi.
Laboratuvara gidip bir şey içti. O sırada ingilizce kitabını gördü ve eline gelen ilk sayfayı açtı. Dodo kuşu resmi vardı. Doruk ise Dodo'ya dönüşmüştü.
İksir, kişinin ilk görülen canlı resmine dönüştürüyordu. Dodo intikam için Mars'a gidecekti ama gitmedi.
O aya yerleşti.

Cin SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin