Eroin'in Bir Günü

61 14 2
                                    

Ben AYS bölümü AYS yazıyor ajdfks 

Odamdaki disko topunun yaydığı ışıklar gözümü kamaştırıyordu. "Mutan G!" "Ne var?" "Er- o - in ver" diye canım arkadaşıma rica ettim. Bana uzattığı torbadaki beyaz tozu kokladım. Kafam bi milyon. Pantolonumun paçalarını iyice kıvırdım ve Mutantı kucağıma aldım. "Napıyosun ühühühü" "Hoşuna gitmedi mi??" "Ühühühü". Bir daha ağlayınca onu kucağımdan indirdim. "Ühühühü" "Yine noldu arkadaşım??" "Üh-  şey Octopus oyda bana bakıyoğ" diye bebek gibi konuştu. Çünkü o zaten bir bebek. BENİM BEBEĞİM. (jkhfskj) Düşüncelerimden sıyrılıp Mutant Gnin işaret ettiği yere baktım. Octopus örgüleriyle kendine bıyık yapıp "Avakadolu salata" diye bağırıyordu. Daha sonra örgüsünün bırakıp "YANINDA DA BEYAZ ÇİKOLATALI PATLAMIŞ... MISIR..." diye bağırdı. "Ama o sadece BANA, HE HE HE HE !!!!! (Kötü kadın gülüşü hajghd) "."Diyette misin" diye sordum yanına doğru sendeleyerek yürürken. Adamım, eroin etkisini göstermeye başlamıştı. "Hayır... SİZ... DİYETTESİNİZ..." diye yavaş yavaş konuştu. "Ben salata istemiyoğğm ğğğ", "YİYECEN BİÇ" diye bağırınca ısrar etmekten vazgeçip "Peki" dedim. Tekrar arkama döndüğümde Mutant G yoktu. Onu tuvalette buldum. Prenses Elif izliyordu. Beni görünce telefonu sakladı. "Bakma yhhaa ühühüh", "Tamam canım benim." deyip oradan uzaklaştım. Evin salonunda AYS ve Ecin donum elimde elim cebimde şarkısını söylüyordu. Strafor da onlara öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.

"Sence de nostalji olmadı mı AYS?" "Evet eheheh". Daha sonra AYS üst kattaki odasına uçtu, bir hoparlör alıp tekrar aşağı indi ve şarkının devamını açtı. İkisi de dünyayı unutmuş sadece 'YATAKTA EĞLENCE' sözlerine odaklanmıştı. 

Burası bölümden bağımsız şarkının tamamı:

🎶 DONUM ELİMDE, ELİM CEBİMDE, YATAKTA EĞLENCE!

DÜNYADAN HABERSİZ İNSTAGRAMA BAKAN ECE!

AYŞENUR TÜM GÜN YATAKTA DONU ELİNDE!

AYŞENUR VE ECE'YE BAKAN DEFNE!

DIRIRIRIRIRIRIRIIRIRIRIRIRIRIRIR 🎶

AYS "Dı rı rı rı rım" derken Ecin de "Derareröru" diye eşlik ediyordu. Onlara boş boş baktım ve daha sonra kafamın içinde şimşekler çaktı. "DU- RUĞĞĞN!" dedim hala eroinin etkisindeyken.

İkisi de şarkı söylemeyi aniden kesip bana baktılar ve şarkı da kendi kendine birden durdu. Kendi içimde samanyolu dram müziği çalmaya başlamadan önce konuşmalıydım.

 "Öhöm...

Paçam kıvrık,

Kafam sıyrık,

Elimde EROİN!

AYS bir çatlak,

Bll'ye şaplak,

Eroinimi YERİM!

Parti mod: on hep ,

Eroinli krep!

Odama GİRMEYİN!

Mutant G canımsın,

Hoh diyim de ısın!

Sevmem ki KOKAİN!

HEY!!!!!! " (Bunu yazarken AYS'ın beyni soldu hgdjga)

Herkesin ağzında O şekli vardı. Ehehehe çok yetenekliyim be. "Ohaaağğğğ" Bana bakan Strafora döndüm. "Hadi buna klip çekelim. Heijan, Muti ve Rus kızların kapın oldu bu iş" diyen Strafor'a herkes böğürerek gülmeye başladı. Abartılı bir şekilde göz devirdim. "Heh, şurda yetenek harcanıyor, HEH." Bir anda sustular ve bana bakıp salonu terk ettiler. HEH! Yine mi yalnız kaldım öhğhüğhüğh. İlk başta Tutu Bakerın yanına gidecektim ama daha sonra aklıma avakadolarla fantezi yaşayan Octopus gelmişti ve bu fikirden vazgeçmiştim. Eroin etkisini kaybetmeye başladığında aceleyle odama fırladım ve 794375682. çekmecemde duran eroin poşetimi aldım. Biraz kokladım biraz yedim. OOOÖÖÖÖÖOÖĞ. İç sesim bile dağıldı dur. Daha sonra tekrardan sendeleyerek odadan çıktım ve Emojiyle kopan Emocanın yanlarına gittim. 

"Eee sonra ne dedi"

"Sana yanıyorum EMİİİİİR"

"aahshahsa"

"ehehehehehe"

"ğağağğğğağağağağa" (eroinli gülüş)

"OOoo kimleri görüyorum" diyen Emojiye baktım. "Benim adım Eroin." Gülmeye başladılar. Bunlar eroin alınca daha beter oluyordu. Kız meslek lisesi önü toplanmış erkeklerin ettiği muhabbetin mutasyona uğramış hali falan oluyor konuştukları şeyler.  Daha sonra bana aldırmadan devam ettiler.

"Peki sen ne dedin"

"Yakışıklı olmak suçsa öldür beni Pakize"

"BÖHÖHÖHÖHYD"

"KHKJHKJHKH"

Göz devirdim ve yanlarından ayrıldım. Odama çıktım. Mutant G yanıma geldi. Bana sarıldı. Artık çok mutluydum ve yalnız değildim. Ben de ona sarıldım ve "BİR DAHAĞĞ BANAĞ KÜSÜĞP PİĞENSEĞS ELİĞĞF İZLEMEÖĞĞĞ" Ben de ne dediğimi anlayamamıştım ama olsundu. Bir anda her yerimi karanlık sardı. Bayılmıştım DAMN İT!!

--

Uyandığımda 20 Cin etrafımı sarmıştı. Önce PorSelen geldi ve bana Eroinlerden oluşan bir çiçek buketi verdi. Ondan sonra da Dorothy gelip bana "Geçmiş olsun" dedi ve gitti. Herkes bana hediye verip sarıldıktan sonra biri daha geldi. BLL!!!! "OH OLSUN " dedi ve anırmaya başladı. Yüzünün her yerinde sivilce vardı ve çok kötü görünüyordu. "Nerdeyiğm beğn? Bll niyeğ burdağ??" diye sordum. "Dünya'da seni iyileştirecek birini bulamayınca Andromedaya geldik" diyen Ecin'e baktım. "Bu niye burdağ?" "Buradaki mutant doktorlara ben sizin babanızım dedi onlar da inandı. Onun için burda" dedi Strafor. "Tamam" dedim. 

Birkaç saat sonra 19 cinle beraber Andromedadan ayrılmıştık ve Mars'a inmiştik. Her şey normale dönmüştü. Octopusla Tutu yemek yapıyor, Emocanla Emoji kopuyor, PorSelen kitap okuyor, Dorothy ve Rojo ders çalışıyor, AYS ve Ecin Dünyada birilerini kekliyor, Göc Hetalia izliyordu. Büyük bir oh çektim. Eroin kokladım. Yanımda Mutant G yatıyordu. Ona sarıldım ve uyudum.













Cin SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin