Bll

68 16 3
                                    




Yaş: 12

Ad: Emrecan Yarkın (B)Okatan

Cin adı: Bll

Düşman: Herkes

Düşmanı: Herkes

Fiziksel özellikler: Bll göbekli, sivilceli ve shoplu six packli, insanoğlu denilen türün sınırından dönmüş biridir.

Özellikleri: Bll egosu tavan, kimse tarafından sevilmeyen, çoklu kişilikli biriydi. Sınıfın yanında insan gibi davranırken, dışarıda semtin dayısı gibi davranırdı. Sınıfa tespihi ile girer, kızlara laf atar, millete ben sizin babanızım derdi. Bacaklarını 10 km ayırıp kızanlara  "Yiğidin malı meydandadır" derdi .Ve doğal olarak herkes ondan nefret ederdi.

O gün Emrecan mutant arkadaşlarıyla birlikte top oynuyordu. Birisi topu tam kafasına atmıştı ve onları izleyenler de "Top topu çekermiş vehueheu" demişti. Emrecan da "S***irin gidin" demişti tabii ki çünkü o bir mutant .s.s.  Hemen ardından sahaya hoca daldı ve Emrecana kızdı. Emrecan çok sinirlenmişti, bu ona yapılamazdı. Çünkü o herkesin babasıydı. Sınıfa gitti ve kitaplarını masaya çarptı. "VHHHHH BEN SİZİN BABANIZIMMMMMM." O sırada bir şey gözüne çarpmıştı. 50 tane silgi! 'O MAY GAD' diye geçirdi içinden. Yanında da sırasına yazılmış bir not vardı.' Güle güle sil '. s.s.  "Bu Emir olmalı damn it" diye söylendi. 'Lanet olsun fazla amerikan dizisi izliyorum adamım.' . Emir'i bulmaya gidecekti. Ya da müdür yardımcısına??

10 DK SONRA

Emir müdür yardımcısının nasihatını dinlemekten sıkılmıştı. Hocaya "Hmmm ok" (gdajh) deyip oradan cool bir şekilde uzaklaştı. Artık Emrecan da yeni bir taktik öğrenmişti. Bunu kızların yanında kullanacaktı bir gün.  Emrecan da oradan ayrıldığında kolej sokağına gitti ama ortalarda hiç kimse yoktu. "Kimse yok mu???" diye böğürdü ve pelinsulu sesi yankılandı. Emir de gitmişti. "Tanrım, neredeler?"  'Ahh lanet olası amerikan dizileri' diye geçirdi içinden. O sırada hemen sağındaki laboratuvardan değişik sesler geldiğini farketti. "Dostum içerde birileri olmalı." İçeriye "Ben sizin babanızım" diyerek daldı ve en köşedeki masada Ece'yi bir şeyler içerken gördü. "Hey sen, ne yaptığını sanıyorsun ha?" diye ciyakladı Ece'ye. Ece ona döndüğünde gözleri kararmıştı ve okul forması gri bir pelerine dönüşüyordu. "O NO" (.s.s) diye bağırdı. "S-sen b-b-bir ccine dönüşüyorsuuğn" diye kekeledi. Ama hemen sonra kendisini toparlamaya çalıştı." Ben de bir cin olabilirim, HEH." Gördüğü ilk karışımı içeceği sırada Ece cebinden bir şey çıkardı. Bu minyatür bir futbol topuydu. "Tanıdık geliyor mu?"  diye sordu Emrecan'a ve ardından da suratına korkunç bir sırıtış yerleştirdi. "Belki" dedi Emrecan hiç istemese de. Sonra da elindeki mavili karışıma tereddütle baktı. Karışımı gören Ece "İÇ... ONU..." diye yavaş ve korkunç bir şekilde konuştu. "Hayır Ece, nolur içmiyim noluuur!" diye yalvaran Emrecan'a Ece sırıtıp "Bana artık Ecin diyebilirsin" dedi ve tekrardan sırıttı. Emrecan mavili karışımı tekrardan masaya koyduğu sırada Ecin Emrecan'ın arkasına ışınlandı ve "Madem öyle o zaman..." Emrecan geri kalanını duyamamıştı çünkü boğazına bir balyoz inmişti.

Uyandı...

Kendisine baktığında göbeğinin 2 katı kadar büyümüş olduğunu, her yerde sivilcelerinin çıkmış ve mavi tişörtünün etrafında top resimleri olduğunu gördü. Siyah bir şortu vardı ve shoplanmış six packleri olduğunu farketti. O sırada Ecin'i gördü. "NOPTON SON.S.S" dedi. Ecin ona dönüp "Sana 999999 katlı akıllı bir ev yaptım. İstediğin herşeyi evin etrafında ciyaklayarak elde edebilirsin. Son teknoloji eşyaların ve evde spor salonu, havuz ve sinema var.
Şimdi Andromeda Galaksi'sindeki evine git ve bizi rahatsız etme"dedi.
Bll afalladı. "U ye.d" diyip evine gitti. Evinde mutlu mutlu yaşıyor. Marstakiler rahat. Djjdjdjd

Cin SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin