İviiiit, bugün işsizlikten bu bölümü yazıyom. 5 saatlik yolculuk = işsizlik yapmak yanii.
Bilinmeyenler
-Eroin Mutant G'ye hiçbir zaman "aşk" birşeyler hissetmedi. Sadece onu en yakın arkadaşı olarak görüyor ve onun incinmesini istemiyor.
(Burayı yazarken gülme tuttu durun shhsjsjd)- Cin sınıfındaki herkes en az bir kişiyi öldürmüştür. Sevmedikleri kişileri.
(Kopuyozzz snnsnsb)- Ecin ile AYS kavga ettikten en fazla bir dakika sonra barışırlar.
- AYS'ın fesat yüzünü GERÇEKTEN gören tek kişi Ecin'dir.
- Deocin aslında Ecin tarafından bilerek öldürülmemiştir. Ecin Emoji'ye balyozu sapladıktan sonra balyoz uçup Derin'in kafasına saplanmıştır.
- Bll en az önemsenen ve en çok nefret edilen kişidir.
Küçük replik
AYS- Emocan hani biz ölmeden önce bir İngilizce hocası vardı. Johnny Sins olan (doğru mu yazdım aciba).
Emocan- Ehehe hadi onu ziyaret edelim.
(AYS ile Emocan hocacığın yanına giderler. Hocacığımız topuklu ayakkabı giyse 2 metreyi geçecek bir sarışın İngilizceciyle konuşuyordu.)
AYS- Olum bunlar romantik bir akşam yemeğinden konuşuyorlar!
Emocan- (Yanlarına gidip onları dinler.)
Emocan- BUNLAR EVRİM TEORİSİNİ KONUŞUYORLAR PAKİZE!
AYS Tutu Baker'ı alır ve kalem kutusuyla Tutu'nun kafasına 'Memeni aç aç aç" diye vurmaya başlar.
Bu kadar yoruldum hadi göğrüşüğrüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cin Sınıfı
HumorO gün, herkesin hayatı değişti. Teker teker öldürüldüler, Ummadıkları biri tarafından. Çilekli bir dondurmanın içindeki sarma, Ecelleri Olmuştu, Artık özgürlüğe kavuşmuşlardı...