Fındıklara Saldırın!!!

82 17 1
                                    

(Yine defnevu08'dan)

Bugün cinler gün içinde yapacakları hatanın farkında değillerdi.

(Bu gerçekten sınıfta geçen bir olaydır fakat bu bölümde Ecin ve Strafor olmayacak çünkü gerçek olayda da yoklardı.Aynı zamanda Error de olmayacak ama onun zaten olmaması olayı oluşturuyor.)

AYS: Ecin yok Ühühü!?!

TutuBaker: Ben açım

Rojo: Olmasan şaşardım

TutuBaker: Benim muhattabım değilsin.

AYS: Yine atara geldi.

Octopus: Poşet gördünüz mü??

AYS: Niçin?

Octopus: Fantezi yaşayacağım

Göcin: Slslslsljj

AYS: Benim kafa!!! Ecin de benim kafamdandı Ühuhuh

Octopus: Şaka yapıyorum herneyse nerede????

PorSelen: Kitabı bitirdim💃

Octopus: Birisi bana poşetlerin yerini söyleyebilir mi?!?!?!?!

Otokiss: Bağırma!!!!

Minicin: Ya şu büyük dolapta

Octopus: Thanks spring woteeeeerr!!

Emoji: Artist!##!?

(Octopus dolaba gider, resmen dolabın içinden parlayan bir sepet ile beraber binlerce fındık çıkmıştır, Şaka şaka sepet parlamıyor onlar açlıktan halisilasyon görüyorlar. TutuBaker direk sepeti ağzına atar.)

AYS: Üstünzeka onlar kabuklu fındık

Octopus: Sepetten hiç bahsetmiyorum bile aynı zamanda o Error'un,Fark ettim de ben biraz acıktım.

TutuBaker: Arkadaşlar içindekine ulaşmak istiyorsak saldırmak zorundayız.

AYS: No pain No game guys!!!!!!!!

Octopus: This is Sparta#!#?#!???

Göcin: Ölmek var dönmek yok?#!?!?!?##

Rojo: Sonunda kötü şeyler olacak ama ben de varım!!!!!

(Geri kalan bölümde diyalog olmayacak geri kalan olaylar anlatım dili ile anlatılacak)

Ve cin sınıfı artık saldırmaya hazırdı, Artık olacaklardan onlar sorumlu değildi.TutuBaker fındıkları yere atiyor,AYS tıkınıyor,Dişleri ile kırıyordu.Fakat çok beklenmedik bir olay gerçekleşti Rojo dolabından sözlüğünü çıkartıp fındıkları kırmaya başladı herkes bi süre şok oldu ama sonra findıklara saldırmaya devam ettiler.

Sonuç
Tok karınlar
Dağınık bir sınıf

                           -Bitti-

Cin SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin