že by poprvé a pořádně😜😮😂😇😓

32 5 4
                                    

Rozeběhla jsem se a při odrazu jsem důrazně mávla křídly... Uletla jsem asi tak dvacet metrů a zase jsem mávla křídly a takhle jsem mávala křídly každých dvacet metrů. Byl to úžasný pocit. Najednou se vede mě objevila Crot.
Crot: Zkus udělat okolo mě větší kruh.
Já: Pokusím se.
Pokusila jsem se zatočit doprava a docela mi to šlo... Konečně jsem byla zase u stěny.
Crot: To nebylo nejhorší, ale musíš se zlepšit 😊😏😉... Zkus zrychlit, víc mávej křídly a nebuď taková ztuhlá, užívej si to...
Tak jsem víckrát zasebou mávla křídly a pokusila jsem se uvolnit, letěla jsem hned o něco rychleji i příjemněji. Zase ten úžasný pocit, akorát teď jsem doopravdy letěla, zase jsem mávla křídly a už jsem konečně neuhla tolik od stěny. Prostě perfektní.
Já: Můžu zkusit nějaké triky???😋😏😇
Crot: Jestli se na to cítíš, tak jo😂😉😋.
Já: Za pokus to stojí 😂😂😂.
Crot zpomalila, aby mi nepřekážela a já jsem zkusila ještě jednou ten kroužek, ale menší. Docela se povedl. Pak jsem na střídačku klesala a stoupala, klesání bylo jednodušší, to jsem jenom plachtila níž, ale nahoru to bylo zajímavé 😂😅... Musela jsem pořádně zabrat takže​ docela makačka😅😓😂. Když už jsem byla ve třech čtvrtinách, tak jsem toho nechala a zkusila jsem co nejvíce zrychlit. Nevím jestli jsem letěla rychleji než předtím Crot, ale mě to přišlo docela rychlé 😉😊😍. Perfektní pocit, hříva i ocas vlály za mnou... Když jsem byla u skalky tak jsem si pomyslela, Hmm, zkusím ještě jedno kolečko, co nejrychleji. A pořádně jsem zabrala. Pořád jsem víc a víc mávala křídly a užívala jsem si to. Zařechtala jsem nadšením. Věděla jsem že se na mě všichni otočili, tak jsem nechtěla zklamat... Pořád jsem zrychlovala a zrychlovala. Když už jsem byla téměř u skalky tak jsem zjistila docela velký a závazný problém 😱😵😨😱..... Já to asi nestihnu ubrzdit😱😱😱... Okamžitě jsem začala brzdit, snažila jsem se co nejvíc zpomalit.
Moc to nešlo ale každou chvilkou jsem byla pomalejší. Už jsem byla nad skálou ale pořád jsem se pohybovala dopředu...😱😱😨 Jen tak tak jsem to útočila abych nenarazila do skalní stěny, udělala jsem kruh a zas jsem zpomalila. A další kruh... Takhle jsem udělal ještě jeden. Už jsem byla téměř na jednom místě když už jsem se konečně rozhodla přistát. Dopadla jsem jemňoučce jako nikdy předtím. Jakmile jsem byla všemi čtyřmi na zemi, tak jsem se málem svalila na bok, byla jsem docela utahaná, ale jakto že když jsem letěla tak jsem unavená nebyla?😧😦. No to je fuk. Právě ke mě letěla Crot a pod ní běžel Čiko. Crot dolétla ke mě.
Crot: To nebylo špatné.
Čiko akorát doběhl.
Čiko: To bylo úžasné 😍😘❣...
Já: Děkuji.😇😊
Crot: Dej si zase pauzu, pak půjdeš trénovat s Čikem.
Já: Tak to snad zvládnu.😂😃😅😏😓😊...
Čiko: To zvládneš. Budeme různě zkoušet asi slalomy, obraty a taky nějaké složitější přechody. Kouknu se ta to jak kluseš a cváláš a tak dále...
Já: Tak to bude zajímavé 😂.

Já: Tak to bude zajímavé 😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Toto je Čiko 😘😄 ⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Tak tady je další díl. Minule jsem zapomněla dát fotku Čika tak ji máte tady. Snad se další díl líbí 😊😏😋😂..
Vaše Marťa Tomek

Tak to jsem já 😀....Kde žijí příběhy. Začni objevovat