Crot vzala Shadowa za otěže a rozešla se k písčité kruhovce. Vešla s ním dovnitř a já jsem se zastavila venku,nechci jim tam překážet..
Crot: pojď dovnitř.
Já: a nebudu překážet?
Crot: jen pojď a neboj😉😊.
Opatrně jsem vešla dovnitř a pečlivě za sebou zavřela.
Crot: protože jsi se stala Pegasem, musíš se naučit i jezdit na koni. Kdyby se jedné z nás něco stalo aby ji ta druhá případně mohla nést, a taky si musíš vymakat nějaké ty svalíky😃😅... Tak sedej. Ukážu ti jak 😀.
Tohle je třmen a tady dáš nohu a pak se chytneš tedy za hrušku a druhou rukou tady, to je zadní rozcocha. Tak nasedni 😀...
Já jsem nejistě dala nohu do třmenu a vyhoupla se do sedla.
Crot: Super. Ty už jsi jezdila??
Já: jo, jezdím asi půl roku , ale jezdím anglii...
Crot: tak to to vysvětluje..Po půl hodině 😊
Crot: Klušu, klušu a pořádně vysedej.
Už se Shadowem klušeme nějakou dobu, takže musím přiznat je mě už docela bolý nohy, ale Shadow vypadá celkem v pohodě 😂.
Crot: tak dobrý, přejdi do kroku. A za domácí úkol začni nějak posilovat. Dřepy, sedy-lehy, kliky a tak dále 😉...
Já: no už se nemůžu dočkat 😅😁...
Crot se jen pousmála a šla otevřít kruhovku.. Shadowa jsme vykrokovaly, odsedlaly a vrátily do výběhu..
Já: tak zatím papa, musím už domů 😉😀.
Crot: Oki, tak čauky. A zítra ve škole se domluvíme co dál.😋
Já jsem ji zamává na rozloučenou a šla jsem domů... Doma klasika.. učení, večeře a POSTEL😍😘😂...Tak tady je další díl. Omlouvám se že tam málo vydávám a že to je kratší, ale mám teď rozepsány jeden příběh 😊😋...
Vaše Marťa Tomek
ČTEŠ
Tak to jsem já 😀....
FantasyAhoj, jmenuji se Avry (Ejvry). Je mi 16 let a na gymplu patřím mezi průměrné žačky. Jinak žiji skromný život s mím taťkou na jedné odlehlejší vesničce. Jsem normální holka, ale jen do teď....