Chapter Three

389 32 6
                                    

🌸Puck🌸

Precies om half zeven gaat de bel. Niall is zich boven aan het klaar maken terwijl ik de haard aanzet en het gezellig maak in huis. Ik hoor Niall de trap af rennen en de voordeur open maken. Als ik de laatste kaarsen aansteek komt Niall voorop de huiskamer in gelopen.

"Je hebt je aan onze afspraak gehouden," glimlacht hij trots. Ik knik braaf. Van Niall mocht ik de voordeur niet meer open maken als het donker was vanwege een gebeurtenis drie weken geleden. "Hey love," ik begroet Harry met een glimlach. "Babe," ik grinnik als Louis zijn armen om me heen slaat en me stevig vast houd.

"Hey LouBear," hij glimlacht en geeft me een kus op mijn wang voordat hij me los laat en op de bank ploft. "Je hebt vrienden babygirl," ik pak mijn telefoon van Niall aan en klik op de Home knop om te zien wie me lastig valt.

Baba❤️
Hey Baba😊
Kom naar de pub, 19;00 uur bij de ingang. Als je er niet bent kom ik je hoogst persoonlijk halen. Aangeschoten of niet.
Liefs Baba❤️💎

--/
Lachend schud ik mijn hoofd. "Waarom lach je?" Ik kijk Niall aan die me vragend aankijkt. "Niks," mompel ik en haal mijn schoenen onder de salontafel uit. Ik trek ze aan en strik mijn veters.

"Waar ga je naar toe?" Ik kijk nu naar Louis op die tegenover me staat. "Guess," glimlach ik. Hij schud lachend zijn hoofd. "De pub?" Ik knik en loop de gang op zodat ik mijn jas aan kan doen en mijn sleutels kan pakken. "Je hebt je uitgaansleven nog niet voltooid of wel?" Lacht Harry als ik terug in de huiskamer ben.

"Als ik je zou vragen om mee te gaan had je dan ja gezegd?" Hij knikt. "Dus dan heb jij je uitgaansleven ook niet voltooid," grijs ik en klop op zijn schouder. "Touché," ik knipoog naar hem en loop naar de keuken waar Niall zich bevind samen met Liam.

"Hey, Ni ik ga naar de pub," hij onderbreekt zijn gesprek met Liam en kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Sinds wanneer heb je dat besloten?" Ik haal mijn schouders op. "Sinds daarnet. Omdat Floor appte," hij zucht. "Je weet wat ik er van vind als je alleen gaat," nu ben ik de persoon die zucht.

"Dus omdat jij zo nodig moest afspreken moet ik thuis blijven? No way. Ik ga," ik loop de keuken uit naar de huiskamer waar Louis me tegen houd. "Voorzichtig," ik brom. "Als of dat iemand iets uitmaakt," ik trek me los uit zijn greep en stamp de voordeur uit.

Onderweg kom ik Floor tegen die onderweg was naar mijn huis. "Volgens mij kun jij wel een drankje gebruiken," ik murmel instemmend en samen lopen we naar de pub waar Louis normaal gesproken werkt. Binnen hang ik mijn besneeuwde jas in de garderobe en volg Floor naar de bar.

"Twee cocktails," roept ze boven de muziek uit. Mijn mobiel trilt onophoudelijk in mijn zak. Ik negeer het en doe mijn mouwen een beetje omhoog vanwege de warmte. Floor duwt een cocktail in mijn hand en samen proosten we op niks.

We halen de hele nacht door en tegen zes uur besluiten we de pub te verlaten. "Waar is je jas?" Vraagt ze lachend. Floor heeft een hele hoop gedronken terwijl ik het bij drie drankjes heb gehouden. De rest van de tijd heb ik cola en water gedronken. "Die hing daar," mompel ik wijzend naar de plek waar mijn jas twaalf uur geleden nog hing.

"Laat ook maar er zat toch niks belangrijks in," zucht ik als we hem na tien minuten nog niet hebben. Ik begeleid Floor naar buiten terwijl ze door blijft brabbelen. Het is kouder dan gisterenavond wat mede komt door de extra sneeuw die in de tussentijd is gevallen.

Carpe Diem 2 {N.H}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu