🌸Puck🌸
Die avond zitten Niall en ik samen op de bank. Ik lig tussen zijn benen met mijn hoofd op zijn torso. Spelend met de ring om zijn vinger. "Babygirl," fluistert hij. Ik murmel zachtjes. "Je moest me nog iets vertellen," ik zucht en ga bij hem vandaan zitten. "Is het zo erg?" Lacht hij. Ik schud mijn hoofd langzaam.
"Voor mij niet voor jou wel," mompel ik. "Niet mompelen," zucht hij. "Jesus Niall," brom ik. "Wat heeft Alex geboekt?" Hij gaat iets rechter zitten en kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Niet boos worden Okay?" Vraag ik zachtjes. Hij knikt langzaam. "Vertel maar baby," ik knik.
"Een vakantie," ik kijk voorzichtig naar Niall op. "Naar?" Vraagt hij. Ik kijk naar beneden. "Palm Springs," ik hoop dat hij me niet verstaan heeft. Voorzichtig legt hij zijn duim en wijsvinger onder mijn kin zodat ik hem wel aan moet kijken. "Wat zei je babygirl?" Ik zucht. "Palm Springs," herhaal ik.
"Wanneer?" Is zijn vraag. "Wat?" Ik kijk hem een beetje schuin aan. "Wanneer?" Vraagt hij opnieuw. "Wacht," "Op wat?" Ik glimlach. "Je bent niet boos?" Hij schud zijn hoofd. "Nee. Niet boos. Wel bezorgd," ik vlieg hem om zijn nek waardoor hij begint te lachen en zijn armen om mijn middel slaat. "Ik hou van je," mompel ik in zijn nekholte. "Ik hou meer van jou," fluistert hij terug.
"Princess?" Ik knik en als ik me bedenk dat hij het niet ziet ga ik weer recht zitten. "Wanneer ga je?" Ik ontgrendel mijn telefoon en zoek de datum op. "Ik heb het in je Google Kalender gezet Babyboy. De vertrek datum, tijden en terugkomst," glimlach ik. "Hm, goed zo," met dat gezegd te hebben krijg ik een kus op mijn voorhoofd. "Princess?" Ik knik. "I love You," "Love You Too," ik druk een kus op Niall's wang voordat ik opsta en mijn schoenen aandoe.
"Waar ga je heen?" Vraagt hij als ik ook mijn jas pak. "Ik moet training geven," zucht ik. "In je skinny jeans?" Grijnst hij. "Ja Ni, in mijn skinny jeans. Dat wil jij wel zien he?" Lach ik. "Er is niets van jou dat ik niet wil zien," antwoord hij. "Ha Ha Ha, ik moet gaan," ik geef Niall nog een knuffel voordat ik ga. "Be careful baby," "I Will Ni,"
-/
Savonds kom ik zeiknat thuis. "Babygirl?!" Hoor ik Niall roepen vanaf de woonkamer. Nog geen twee seconde later staat hij in de gang. "Ga maar douche babe," ik zucht en gooi mijn jas tegen de grond waarna ik mijn schoenen uit trap en die bij mijn jas gooi. "Ik ruim het wel weer op," ik kijk Niall aan de me aan staat te kijken met een grijns. "Brombeer," grinnik ik voordat ik langs hem af loop.
"Princess?" Niall laat me al stoppen op de eerste treden. "Gimme Kiss," ik geef Niall een kus op zijn lippen. "Hm lekker nat," lacht hij. "Er zijn wel meer dingen- laat maar," onderbreek ik mezelf lachend en ren naar boven. "Dirty mind baby?!" Roept Niall achter me aan. "Kind off!" Schreeuw ik terug.
"Niall mag ik jou trui?" "Je hoeft niet te schreeuwen Princess ik sta achter je," ik draai me om en zie Niall achter me staan zonder trui. "Ohw," mompel ik. Het lijkt alsof zijn buikspieren gegroeid zijn. "Baby," fluistert hij. "Hm," mompel ik terwijl ik blijf staren. "Princess," "Wat?" Mompel ik opnieuw. "Je staart," fluistert hij.
Op dat moment slaat hij zijn armen om me heen en drukt een lange kus op mijn lippen. Ik vraag om toestemming die ik ook krijg. Zonder de kus te verbreken duwt hij me zachtjes achterover op bed. Mijn handen liggen op zijn torso en hij steunt met zijn handen langs mijn lichaam op het bed. "Je bent mooi," fluistert hij door een seconde de kus te verbreken voordat hij zijn lippen opnieuw met die van mij laat samen komen.
Als we allebei buiten adem zijn komt Niall zachtjes bovenop mij liggen. "Ik hou van je," mompel ik in zijn nekholte. "Ik hou meer van jou," fluistert hij vlak bij mijn oor waardoor er een klein rilling door mijn lichaam gaat. "Hm, nu ben ik ook nat," ik zie zijn gezicht niet eens maar ik weet gewoon dat hij grijnst. "En dan zeg je dat ik een Dirty mind heb," lach ik. "Dat word samen douche baby,"
-/
"Princess?" Niall komt de keuken uitgelopen met een mok dampende thee. "Ik moet zo naar het kantoor voor een vergadering," ondertussen overhandigd hij me de thee. "Dank je, en Ni het is elf uur in de avond. Zeg eerlijk waar je heen gaat," brom ik. "Ik ga sporten," mompelt hij.
"Kom eens," ik klop naast me op de bank. "Waarom sport je zo veel?" Vraag ik zachtjes. "Ik sport veel?" Bromt hij. "Jij traint zeven uur in de week en loopt hard, volgens mij sport jij veel," "Niall het was maar een vraag. Ik sport voor mijn werk veel. Wat is er?" Hij staat met een ruk op waardoor ik de mok uit mijn handen laat vallen van schrik.
"Goed bezig," hij klinkt meer dan sarcastisch. "Je begrijpt het toch niet," en met dat gezegd te hebben loopt hij de gang op, het huis uit. "Verdomme," scheld ik, als ik opsta sta ik met een voet in het glas. "Tuurlijk," zucht ik. Ik gris mijn telefoon van de bank af en bel Liam.
"Liam Payne," ik lach zachtjes.
"Hey Li, met mij. Heb je het druk?" Vraag ik voorzichtig.
"Nee, niet echt. Wat is er gebeurd?" Ik herken zijn bezorgdheid.
"Kun je komen?"
"Ben er over tien minuten. Take care," en met dat is het telefoongesprek beëindigd.
Tien minuten later staat Liam in de huiskamer en zit ik nog steeds op de bank met glas in mijn voet. "Waar is hij?" Vraagt hij zachtjes. "Sporten hoop ik," antwoord ik. "Wat is hier gebeurd?" Hij komt naast me zitten en springt gelijk op als hij mijn voet ziet. "Kleintje," zucht hij en tilt me op. In de keuken zet hij me op het aanrecht.
"Verbanddoos?" "Linkse keukenkastje," zucht ik. "Wat is er nou gebeurd?" "Nou kijk," begin ik. "Ik luister," grijnst hij. "Ook goed. Nou Niall zei dat hij naar een vergadering moest maar ik geloofde hem niet. Toen vroeg ik wat hij wel echt ging doen en toen kregen we een soort van ruzie," leg ik uit. "Hoe komen dan die scherven in je voet?" Vraagt Liam.
"Ik schrok van Niall toen hij ineens opstond en toen liet ik mijn mok vallen. En toen wilde ik het opruimen en toen stond ik erin," mompel ik beschamend. "Ben je eerlijk?" Ik knik. "Beloofd kleintje?" Ik knik opnieuw. "Beloofd," glimlach ik. In de tussen tijd heeft Liam de scherven uit mijn voet gehaald, de wondjes schoon gemaakt en mijn voet in het verband gedaan.
"Dit is niet de eerste keer dat ik dit bij je doe," lacht hij en tilt me daarna van het aanrecht af. "I know," zucht ik. Als ik de voordeur open hoor gaan, met daarachter een hoop stemmen zucht ik nog een keer. "Ga je mee naar mij?" Ik knik. "Ben blij dat je het vraagt," antwoord ik zachtjes. "Hey Payno," Niall komt lachend binnen met achter hem drie jongens en een meisje.
"Niall," bromt hij. "Babygirl," ik schud mijn hoofd. "Nee," brom ik. "Kom, we gaan," Liam pakt mijn hand en trekt me mee naar de voordeur. "Trek je Uggs aan," ik knik braaf en trek mijn uggs aan voordat ik mijn jas aandoe en met Liam het huis verlaat.
-/
A person that truly
loves you will never let you go.
No matter how hard
the situation is.-/
Ps. New story is comming x
JE LEEST
Carpe Diem 2 {N.H}
Fanfiction"Weet je nog?" Mompelt ze. Ik kijk haar aan en knik. "Carpe Diem," fluister ik. Ze knikt. "Dat is wat jij mij hebt geleerd. En nu is het aan mij om jou hetzelfde te leren. Opnieuw," ik zucht. "Carpe Diem," -- Start: 22-4-17 Eind: Gelieve niet te kop...