4.bölüm

29 7 15
                                    

Bara gelmiştik.Herşey mükemmel görünüyordu galiba Berk haklıydı çok eğlenecektik.İçeriden son ses müzikler geliyordu.İçeri girdik ve bir masaya oturduk herkes çılgınlar gibi eğleniyordu.Berkte dans etmeye başlamıştı bile çok yakışıklı olduğu kadar güzel de dans ediyordu.

Onu izlerken içim farklı bir duyguyla dolup taşıyordu.Berk dans etmeyi bırakıp;

"bişiler içmek istermisin tatlım"diye sordu.

"Yok istemiyorum teşekkürler" dedim.

"Peki ben bişiler almaya gidiyorum hemen dönerim" dedi ve gitti.

Etrafı biraz süzdüm güzel havalı bir yerdi.Etrafı incelerken birde kimleri göreyim.

Hay şansıma tüküreyim Ece ve Can'da burdaydı.Berk elinde içecekle geri döndüğünde yanıma oturdu.O sırada Can beni fark etti ve Berke dik dik baktı.Ne yani kıskanmışmıydı,beni aldatan o değilmiydi ne hakkı vardi ki buna? Sırf gıcıklık olsun diye Berke yanaştım aslında bahane mi etmiştim bu durumu ona yaklaşmak mı istiyordum bilmiyorum.

Berk ona yanaştığımı fark edince gülümsedi.Şaşırmıştı galiba.Can'lar masaya doğru gelmeye başlamıştı.Acaba doğrumu görüyorum? kafamı sallayıp yeniden baktım evet doğru görüyordum bizim masaya geliyorlardı biraz endişelenmiştim Berk bunu fark etmiş olacakki bana;

"ne oldu" dercesine göz kırptı.

Canlar masaya gelmişti Eceyle el ele tutuşuyorlardı.

Can"naber gençler"dedi ukalaca gülerek.

"Ne istiyorsun" diye sordum gözlerimi devirerek.

"Aa bizi arkadaşınla tanıştırmayacakmısın Damla"dedi yalandan kınayarak.

Bir anda Berkin elini tuttum Berk çoook şaşırmıştı bunu hiç ama hiç beklemiyordu bende beklemiyordum tabiki.Berkin elini tuttuğumu görünce Can ellerimizden gözünü ayıramadı.

Ve ben piçlik yaparak sırıttım;

"tabikide tanıştırayım sevgilimm Berk"sevgilim kelimesine vurgu yapmıştım.

Ece"memnun olduk"diyerek elini Berk'e uzattı Berk'den önce hamle yaparak elini tuttum,

"oda memnun oldu şimdi gidebilirsiniz" dedim yalandan sırıtarak.

Bu tavrıma her ikiside çok sinir olmuştu anlaşılan.Berkse gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Can"demek sevgilin ha hiç beklemezdim"dedi ve yinee çok ukalaydı Berk"neden olmasın çokmu şaşırdın"diyerek cevap verdi.Can geri kalırmı "tabikii olur"dedi.

Ecenin elinden tutarak masadan uzaklaştılar.Berk soru sormasın diye dua ediyordum ki beklenen soruu geldi;

"Ne zamandır sevgiliyiz?"diye sordu meraklı ses tonuyla.Bense gülerek cevap verdim"yanlış anlama Berk onlardan nefret ediyorum bu yüzden sevgilim olduğunu söyledim"dedim.

Berk"neden nefret ediyorsun"diye sordu.Ona olanları anlatmalımıydım? bilemiyorum.

Berk"anlatacakmısın"diye sordu.Ona güvenebilirdim galiba anlatacaktım.Berke herşeyi ayrıntısına kadar anlattım. Berk çok sinir olmuştu."vay piç" dedi yumruğunu sıkarak.Canlar bizim masamıza bakıyordu.Hemde hiç gözlerini ayırmadan.Ece heralde Berkide elimden alma planları yapıyordu.Can ise ondan çok çabuk vazgeçtiğim için kuduruyordu.

Bense bir aptallık ettim ne mi yaptım?
Berkin dudaklarına yapıştım.O anda Cana bakmayıda ihmal etmedim tabiki gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Bu hoşuma da gitmişti aslında. Berk hiç böyle bir şey beklemiyordu.Ama hiçde itiraz etmemişti.Geri çekildiğimde Berkin surat ifadesi şaşkınlıkla mutluluk arası gidip geliyordu.

Sonra yavaş bir aşk şarkısı çalmaya başladı.

Berk "bütün bunlardan sonra bu dansı bana lütfedermisin?"diye sordu.Bense hemen kabul ettim.

Galiba Berkten hoşlanmaya başlamıştım.Ama yok ya olamaz ki böyle bişi sonuçta ben onu Canı kıskandırmak için yapmıştım.Hoşlanmakta nerden çıktı.Berkle dans etmek için piste çıktık.

Canlar hayretle bizi izliyordu.Bense onları hiç aldırmadan kendimi Berke bıraktım.Çok nazikti şarkı bitene kadar dans etmiştik hemde sarılarak... :)

MUTLULUĞA ADIM ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin