Ayy herşey muhteşemdi.Eve geldiğimde hala ağzım kulaklarımdaydı.İçimde istemsiz bir mutluluk vardı.Galiba korktuğum şey oluyordu Berke "AŞIK"oluyordum.Aslında bu kötü bir şey değil. Ama neden korktuğumu bilmiyorum.Ona kalbimin kapısını açmalımıyım? acaba oda beni üzermiki?Berk çok çok iyi biri güvenebilirim galiba.Ne galibası kızım uzatma işte güveniyosun ve aşıksın...Ben bir aptal aşığım la la la la.Ben harbiden uykusuzluktan mallaştım.
Tüm bunları düşünürken uyuya kalmışım. Sabah telefonumda çalan alarm sesiyle gözlerimi açtım.Başıma gelen olaylardan sonra okulu çok aksatmıştım.Veee artık okula gitme zamanı.
Can ve Eceyle aynı okulda okuyorduk tek dileğimse onlarla karşılaşmamaktı. Yoksa heran üzerlerine atlayıp dövebilirdim.Evden çıktım.Yaklaşık on dakika içinde okul kapısının önündeydim.
Haftalar sonra okula ilk adımımı atmıştım.Etrafıma bakındım ve yürümeye başladım.Şans benden yanaydı kimseyle konuşmak zorunda kalmadan sınıfıma gittim.
İçeri girdiğimde tüm gözler bana çevrildi olanları duymuş olmalılar.Ece ve Canda bana bakıyordu.Heralde depresyona falan girip okulu bırakacağımı düşündüler. Yokk artık.Her neyse bunları düşünüp keyfimi bozamam.Hiç birini aldırış etmeden sırama geçip oturdum.Kitabımı çıkarıp okumaya başladım. Bu kitabı okurken kendimden geçiyorum.Sanki beni anlatıyor.
Birden pat diye bir ses geldi. Sınıfımızda büşra diye bir kız vardı. Sakarın teki kendisi.Yerde bir seksen uzanmış yatıyordu.Galiba ayağı sıraya takılmıştı.Kız sert düştü fakat ağlamıyordu.Aksine komik bir şeymiş gibi gülüyordu.Nasıl bir cehenneme düştüm ben diye düşünmeden edemedim.
Öğretmenimizin içeri girmesiyle ayağa kalktım. "Günaydın arkadaşlar"dedikten sonra yerime oturdum.Dersimiz edebiyattı aslında edebiyat dersini çok severdim ama o anda sanki işkence çektiriyorlar gibi hissettim.
Zil bir türlü çalımıyordu.Allahım ne büyük günah işledim ben.O anda okulda yangın çıkmasını okulun yanmasını diledim.Vallahi kendimi kurtarır dışardan daha çok yansın diye odun atardım.Öyle böyle sıkıcıydı yani.
Sonunda kurtarıcı tennefüs zili çalmıştı.Acıktığımı hissettim ve Kantine gitmeye karar verdim.Okulun kendisi gibi kantinide kötüydü yiyecek birşey yoktu yada vardı emin değilim.Yiyeceklerimi aldıktan sonra aralarda boş bir masa aradım.Sonunda buldum ve oturdum.
Tam yiyeceklerimi yerken birden gözlerim de bir el hissettim.Kimdiki bu? hem korkmuş hemde şaşırmıştım.Benim bu okulda pek arkadaşım yoktu bir tek Ece ve Aslı vardı Ece olmıycana göre Aslının olduğunu düşündüm ama Aslıyı görmeyeli hormonları bozulmuştu galiba eli erkek eli gibiydi.Lan ya erkekse cidden Aslının bugün okulda olmadığı aklıma geldi ooff kim o zaman yav bu??
MERHABA PONÇİKK DOSTLARIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YAZIM YANLIŞLARINI GÖRMEZDEN GELİN LÜTFEN ACEMİYİM..YORUMLARINIZDAN VE OYLARINIZDAN BENİ MAHRUM BIRAKMAYIN :D NEYSE BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZZ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUĞA ADIM ADIM
Teen FictionBu eskilere dayanan bir aşk hikayesi aslında Damla ve Berk çocukluk aşkıdır.Ama kader onları birbirinden ayırmıştır.Yıllar sonra bir araya gelen aşıklar için yeni bir hayat başlayacaktır.Bakalım yeni hayatlarında birbirlerine yer olacakmı?eskiden ya...