~12.Bölümm~

10 3 0
                                    

Okul çıkışı Berkle birlikte onun kuzeniyle buluşmaya gidecektik.Kafamda yine bin bir türlü soru.Acaba nasıl biri? beni severmiki? oda Berk gibi tatlı mı? biraz yılışıklık varmı? vs.vs...

Kafeye girdiğimizde biraz etrafıma bakındım.O sırada gözlerim cam kenarında'ki masada oturan Rüzgar'ı gördü.Böyle tesadüf olmazdı yani.Berki takip ettiğimde Rüzgarın masasına doğru gittiğini anladım. Şaşırmamak elde değildi.Masaya vardığımızda Rüzgar'la göz göze geldik oda şaşırmıştı.Berk;

"Ooo kuzen hoşgeldin"deyip Rüzgara sarıldı.

"Hoşbuldum kuzen baya hoşbuldum hemde"

"Bu arada Damla yakın bir arkadaşım"

"Tanıyorum zaten ama arkadaşın olduğunu bilmiyordum"

"Aa tanışıyormusunuz nasıl ya nerden, Damla"deyip bana baktı.

Gülümseyip"Arkadaş beni boğulmaktan kurtardı.Öylelikle tanışmış olduk"

"Na-nasıl ya sen bide boğuluyormuydun ne zaman oldu bunlar anlatın çabuk"

"Dün oldu sen benim yanımdan gittikten sonra Rüzgar yanıma geldi.Derdimi falan sordu sağolsun normal olarak sapık sandım."Berk bir anda sözümü kesti.

"Ah be kızım sende her gördüğün erkeği sapık sanıyorsun"Rüzgara dönüp"kuzen bunla ilk tanıştığımız zamanlar banada tacizci pis sapık demişti."

Nasıl da her şeyi hatırlıyor ponçiğim benim yaa.

"Sözümü kesme Berk'cim anlatıyorum şurda"diye çıkıştım.

Berk ellerini havaya kaldırıp;

"Hop tamam sakin ol şampiyon seni dinliyorum"

"Neyse,işte ben bunu sapık sanınca arkamı döndüm gitcektim e baktım hala arkamdan geliyo bağırdım defol git diye arkamı dönünce biri kolumdan tuttu.İlk önce Rüzgar sandım ama arkamı dönünce Can'ı gördüm"Berk elini yumruk yapıp;

"Can mı o piç bişi yaptımı sana"

"Ay bi anlatayım artık bi dur"deyip sözlerime devam ettim."İşte Can'ı görünce sinirlendim ben tabi sonra bu gevelemeye başladı'yok ben pişmanım ben Ece'den ayrıldım. Bir şans daha ver.'falan filan işte kovdum bende baktım hala arkamdan gelip yalvarıyor en sonunda kollarından ittim oda beni itti ayağım takılınca denize düştüm.Rüzgar'da beni kurtardı bu kadar"

O sırada Rüzgara baktım.Beni çok dikkatli dinliyordu.Berk konuşmaya başlayınca ona döndüm.

"Demek herşey o pisliğin yüzünden oldu."dedi ve hızla ayağa kalktı.

"Berk,Berk nereye dur bekle"

Beni dinlemiyordu.Ona yetişeyim derken teyze'nin birine çarptım.Teyze;

"Önüne baksana evladım.Atlımı kovalıyor,bu nesil çok kötü çok kimlerin eline kaldık.Terbiyesiz Özür de dilemiyor ah ah zamanında biz böyle yapacaktık utancımızdan elimiz ayağımız titrerdi"

"Tamam teyzecim Özür dilerim acelem vardı kusura bakma"

"Git terbiyesiz birde acelem vardı diyor"

"Teyzecim özür diledim ya uzatma artık"

"Yetişin dostlar yetişin dövecek bu kız beni, hem suçlu hem güçlü tam terbiyesiz"

"Ne diyorsun teyzecim ne dövmesi ya"

"Başka işkenceler mi yapacaksın yani ay yetişin dostlarr"diye bağırıyordu.Zaten Berk'i kaçırmıştım bide bu teyze çıktı başıma.

MUTLULUĞA ADIM ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin