Jude...
Zero ležel za mnou a spal. Já spát nedokázal. Přemýšlel jsem. Možná, že jsem byl mírně mimo, když mi obojek dával šoky, ale slyšel jsem o čem se bavili. Sice vzdáleně, ale slyšel. Jeho otec k němu mluvil, jakoby ho nenáviděl a nepovažoval za svého syna. Bylo mi ho líto. Já otce měl a za nic bych ho nevyměnil.
Zvedl jsem hlavu a rozhlédl se kolem sebe. Zero spokojeně spal. Měl přese mě přehozenou ruku. Díval jsem se na jeho klidnou tvář. Zachránil mě. A obětoval se pro mě. Bůh ví, co by mu otec provedl za to, že by prohrál, když už za tohle mu chtěl uříznout končetiny. Ale on neprohraje. Nesmí. Nechci, aby mu ublížili.
Moje uši zaujal nějaký zvuk. Vztyčil jsem je a ohlédl se k mříží. Někdo přicházel. O chvilku později se ze tmy vynořil unavený, postarší pán. Hlavou pokynul za mě a já pochopil, že jde pro Zera. Kývl jsem hlavou a otočil se za blonďáčkem.
Studeným čumákem jsem ho štouchl do obličeje. Zamručel, ale neprobral se. Jazykem jsem mu olízl tvář. Okamžitě se vzbudil. Rozkoukal se a promnul si oči. Zamumlal nějakou nadávku a zvedl se. Pohladil mě mezi ušima. Nevím proč, ale líbilo se mi to. Začal jsem mrskat ocáskem a Zero se uchechtl, poté odešel s mužem pryč a já zůstal v cele sám.
!---Nutně přečíst---!
1) Omlouvám se, že je to krátké, ale tohle jsem si napsala ve škole na papír a zjistila jsem, že když chci něco psát tak musím celou kapitolu, protože to pak nejsem schopná dokončit.
2) Naskytla se otázka, chtěli by jste spíš pohled Juda, s tím že by byla kapitola o souboji, nebo pohled Zera, kde by byly kecy s jeho otcem a tak.
Vyberte si, prosím a napište mi to do komentáře.3) Tak nějak si poslední dobou říkám, že bych měla udělat nějakou info knihu, protože bych vám mohla dát vědět jak to vypadá s kapitolou a nemusela bych vám to cpát sem....
4) Ještě jednou se moc omlouvám :(
ČTEŠ
Black & White (Yaoi)
RandomVedeme dvojí životy. Ve dne lidé v noci vlci. Jako lidé žijeme normální životy. Jako vlci se staráme o svoje smečky. Ale všem smečkám vládne jeden vlk. A k mé smůle jsem já jeho syn. Jsme bílí vlci. Čistokrevní, Bílí. Kdysi jsme vedli válku s černým...