#14 Çevik Kuvvet Müdürünün Şiiri

2.5K 161 10
                                    

Dayanamadım,Göğsüm Daraldı
Ben Anlatayım Sana Çevik Çocukları
20 ile 25 Yaş Arasındadır Çoğu Filinta  Gibi Çocuklardır ; Boylu ,Poslu Ve Babayiğit. İzin Günleri Çok Azdır, İzinli Olduklarında Hele Bir De Sivil Elbiseler İçinde Görsen Onları Değme Mankene Taş Çıkarırlar Fakir Çocuklarıdır Çoğu Anadolu'nun  Her Bir Yerinden Gelmişlerdir Köyden, İlçeden Ve Bir De Kasabadan Hepsi Memleketini Öve Öve Anlatır. Hepsi Memleket Ve Vatan Sevdalısı. İstanbul'u Yaşamak İsterler. Süt Gibi Lekesiz Çocuklardır, Belki Sigara içmek pırıl Pırıl Hayatlarındaki En Kötü Alışkanlıklar. Hayatları Boyunca Hiç Serserilik Yapmamışlardır, Suç Nedir  Bilmezler. Polis Olmadan Önce Karakolun Önünden Bile Geçmemişlerdir. 2-3 Kişi Rutubetli Bir Ev Tutarlar, Her Birinin Odası Ayrı Ayrı Ve Evlere Şenlik. Az Görebildikleri Uyku Onlar İçin Büyük Velinimet  Hele  Uyurken Biri Ses Çıkarsın.. Her Evde Mutlaka Bir Çiğköfte Yapan Olur, En Büyük Zevkleri Bütün Timin Toplanıp Aynı Evde Çiğköfte Yemesi. Anacıkları  Durmadan Tel Açar, Oğlum Yavrum İyi Misin Bugün Ne Yedin Diye. Çoğu Yalan Söyler Annesine; Burda Bişi Yok Çok  Rahatız Vs. Evli Olanları Çok Azdır 1 veya 2 Yaşlarında Bebeleri Olur. Bazıları Nişanlı, sözlü... Para Biriktirirler Düğün İçin. Soğukta Konserve Yiyerek Görev  Yaparlar. Bazen 20 Saati Bulur  Görevleri Ama Otobüslerde Birbirleriyle Şakalaşırlar,Çoğunun Lakabı  Vardır. O Konserve İle Hiç Alakaları  Olmayan O Angarya Görevleri   Hiç Ek Ücret Almadan Futbol, Basketbol, Konser Vs.Atlatıp Giderler. Tek Dertleri Vatana Birşey Olmasın..

Polislik Sözleri #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin