Şehit Kızının Duygulandıran Mesajı!

1.4K 131 15
                                    


  Çok büyük bir kalabalık vardı. 

 Herkes ama herkes ağlıyordu. Hep bir ağızdan şehitler ölmez, vatan bölünmez diyorlardı. Sen şehitsen ölmüş olamazsın.Ölmediysen nerdesin baba?

Kocaman bir Türk bayrağına sarmışlardı tabutunu. Sen onu hep göklerde görmek isterdin. Kutsal sevdam bayrağım derdin ya hani. Nedense biraz da kıskandım o zaman seni. Affet baba. Peki neden anlamıyorum hala.
Şimdi sen öldün mü? O zaman vatan bölündü mü?
Çok karıştı aklım baba. Vatanı kim bölmek ister ki. Bu günah değil mi? 
Annem çok özlüyor seni biliyorum. Babanla gurur duyuyorum diyor. İnsan gurur duyunca ağlar mı? Özleme alışırmı baba?
Biliyor musun baba, benim ciğerim yanmıyor elledim sıcak değildi fazla. Hem duman da çıkmıyor. Ama içimde bir şey var. Seni her düşündüğümde orası çok acıyor, sızlıyor, sanki kopacakmış gibi oluyor. Sanki birileri devamlı kalbimi sıkıyor. Galiba sen yokken hep hasta oluyorum baba.
Bunu herkes bilir kız çocuğu babasına çok düşkün olur derler? Ya ben baba ben toprağını, taşını öpebiliyorum sadece. Bu acı nasıl diner? Ellerin ellerimi nerde bekler? Koşabilmek için seninle yollar bizi nasıl özler? Vatanı hangi canavar böler? Onlara senden başka, Vatanımız için çarpışan abilerden, amcalardan baska kim dur der?Gel de anlat bana. Anlat, öğret ki bende şehit olayım baba.
Baba sana söz veriyorum çıkardığın o şerefli, gururla giydiğin üniformanı ben teslim alıcam. Polis okulunu kazandığım ilk gün yanına gelicem bak baba sana söz verdim sözümü de tuttum dicem. Sana sıkılan her kurşun ve şehitlerimize sıkılan her kurşunun hesabını alıcam o soysuzlardan sana söz veriyorum. Seni o son gördüğüm gibi hatırlicam babam ay gibi parlayan yüzün ve hafif bi tebessümle. Mekanın Cennet Olsun Şehidim. 🇹🇷  

  Şehit Polis Murat BULKAN'ın kızı  Eda BULKAN ...

Polislik Sözleri #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin