KALK TÜRKİYE'M 10.12.2016

484 37 2
                                    


  Merhaba Türkiye'm.

 Hüzünlü gördüm seni, ağlamaklı biraz. 

Sakın kaçırma gözlerini, anladım Türkiye'm, ben sana ne zaman baksam anlarım zaten. 

Aylardan aralık soğuktan mı üşüdün, yoksa yaktılar mı ciğerini? 

Ondan mı bu hüznün sebebi?

 Sen öyle kolay kolay asmazsın yüzünü, yoksa şehitlerin mi sıktı canını? 

Hangi kahrolası eller yüreğinin ortasında patlattı bombalarını?

 Merak etme güzelim Türkiye'm, unutmayacağız unutturmayacağız, bulduğumuz her fırsatta bağıra çağıra haykıracağız yapılanları.

 Pişman edeceğiz seni böyle mahsun bırakanları. 

Unutmayacağız Türkiye'm, pazar yerinde arkadan kalleşçe şehit edilen Necdet komutanı, Yüksekova'da haince pusuya düşürülen bu vatanın evlatlarını. 

Unutmayacağız Türkiye'm, yoldan geçerken katledilen on dokuz yaşında ki tıp öğrencisi Berkay'ı, ideallerine bir adım kala ölümle tanışan Görkem'i.

 Hastane köşelerinde yitirdiğimiz Selin'i, ekmek parası için çalışan Tunç'u, Velat'ı, Ahmet'i ve Türkiye'm unutmayacağız unutturmayacağız aslan yürekli polis kardeşlerimizi.

 Çorumlu Mehmet'i, Akhisarlı Ali'yi, Ispartalı Durmuş'u, Malatyalı Okan'ı, Hamdi'yi, Hataylı Behçet'i, Adanalı Adem'i, Mehmet'i, Kayserili Yasin'i, Osman'ı, Kadir'i, Vanlı Soner'i, Ereğlili Vefa'yı, Gaziantepli Adem'i, Samsunlu Mustafa'yı, Mehmet'i, Muşlu Murat'ı, Konyalı Metin'i, Oğuzhan'ı, Nafiz'i, Zonguldaklı Hasan'ı, Niğdeli Bora'yı, Şanlıurfalı Enes'i, Süleyman'ı, Yozgatlı Mustafa'yı, Ahmet'i, Üç aylık polis Uğur'u, Ankaralı Çetin'i, Sinoplu Hakan'ı, Bayburtlu Hamit'i, İzmirli Hüseyin'i, Kilisli Ali'yi, bu ülkede vatan uğruna canını veren, kanını veren binlerce askeri ve polisi unutmayacağız unutturmayacağız.

 Nasıl unutmadıysak Çanakkale'yi, aynen öyle işte.

Unutmayacağız, gözyaşları nehir olan anaları, yüreği dağlanan dağ gibi babaları, daha küçücük yaşında yetim bırakılan güzelim evlatları.

 Hüzünlenme Türkiye'm akmasın gözyaşların, kıyamam ben sana. 

Dimdik dur hainin karşında. 

Kaldır şu milletini artık ayağa.

 Sen ki bütün dünyaya diz çöktüren ecdadın emanetisin, sen ki Kurtuluş Savaşı'nda Atatürk'ün ve askerlerinin alın terisin. 

Sen ki yiğitsin, görkemlisin. 

Bayrağında ki ayınla, yıldızınla, kan rengi kırmızınla, herkese namusu, şerefi gösterensin. 

Hadi tut ellerimden kalk ayağa, Kalk Türkiye'm böyle hüzünlü durmak yakışmaz sana ...

Polislik Sözleri #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin