Alışma Türkiye'm Alışma! 02.11.2017

548 39 1
                                    

 
" Acının günüydü bugün , kederin günü karalar bağladık bugün de. Canlarımız gitti, oğullarımız şehit oldu. İsimleri söylendi , dualar okundu, cenazeleri kalktı. Acılı analar,acılı çocuklar ağladı. Türkiye yüreğine taş bastı. Peki ya  yarın unutacakmıyız. onların isimleri ni? Unutacakmıyız ailelerini, yavrusuz kalan anaları,kocasız kalan kadınları ve babasız kalan çocukları. Şehit maaşı bağlanacak ailelerine,çocuklar şehit çocukları bundan böyle devletin himayesinde olacaklar ama babasız onlar artık. Düşünün bir kez lütfen! Gözünüzün önünden geçirin; gencecik yaşta şehit olanları bizim için şehit olan onları biz yaşayalım biz hayatımıza devam edelim diye kendi çocuğunu babasız bırakanları. Elbette hepimiz büyük acı , büyük öfke duyuyoruz ama yarın sabah olduğunda unutmayalım diye söylüyorum; 8 vatan evladı daha şehit oldu bugün. Bu vatan için bu bayrak dalgalansın diye canlarını feda etti. Haklarını nasıl ödeyeceğiz düşünelim diye söylüyorum. Şehit maaşı ailelerine devlet koruması ve dualar yetmez. Unutmayalım diye söylüyorum,bu vatan için canların feda edildiğini hafızamıza kazımamız için.."
Star TV Ana Haber Sunucusu NAZLI ÇELİK.

Söylenecek çok şey var da söylemiyor insan. sanki böyle boğazımda bir şey varmışta birşey diyemiyormuşum gibi  Boğazım düğümlendi yutkunamıyorum sanki  Söylesen bir türlü söylemesen bir türlü. Rabbim  Onlardan Razı olsun. Rabbim Mekanlarını Cennet Eylesin . Ruhları Şad Olsun .

Polislik Sözleri #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin