1

1.1K 83 6
                                    

Jeon jungkook

Kuzenim Young-nam bende kalalı tam 1 hafta oluyordu. 5 yaşındaydı. Dıştan tatlı uslu bir çocuk gibi görünebilir ama aslında tam bir canavardı.

Teyzem ve kocası ayrıydı. Young-nam teyzemle birlikte kalıyordu.

Teyzemin iş gezisi olduğu için Young-nam'i bana emanet etmişti.

Şimdi ise Young-nam ile birlikte alışveriş merkezinde dolaşıyorduk.

"Oyuncakçıya giyelim noluy." O kadar tatlı bakıyordu ki kabul etmek zorunda kaldım.

Oyuncakçıya girdiğimizde elimi bırakıp oyuncaklara uçması bir oldu.

Yanına gittiğimde oyuncaklara hayran hayran bakıyordu. Yerim ben bunu.

"Size nasıl yardımcı olabilirim."

Sanırsam buranın çalışanıydı. Turuncu saçları vardı. Gözleri kapanana kadar gülümsüyordu ve çok fazla güzeldi.

Young-nam'e baktığımda o hayran bakışlar şimdi bu çocuğa çevrilmişti.

Bende hani şu her gün başka kızla olan tiplerdendim. Şerefsizin tekiydim. Young-nam geldiği için 1 haftadır kızlarla yatamıyordum.

Ben düşüncelerime dalmışken ikili konuşmaya başlamıştı bile.

Young-nam oyuncak gösteriyordu çocukta bişr şeyler
söylüyordu. Young-nam'in ona hayran bakışları hala sönmemişti.

Bu bakışlardan anladığım kadarıyla burdan çıkmaya niyeti yoktu ve ikimizide yoracağından emindim.

toys shop | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin