"CANIM DİŞİM GİTTİ JUNGKOOK ÇOK ÇİYKİN OYDUM JIMIN BENİ BEYENMICEK."
Sabahtan beri Young-nam'in sakinleşmesi için uğraşıyordum çünkü öndeki dişi çekildiği için çok çirkin olduğunu Jimin'in onu beğenmeyeceğini düşünüyordu ben varken kimi beğenecekti ama neyse.
"Gel Jimin'i arayalım huh? O seni her halinle beğenir. Kıyamam ben sana o güzel gözlerinde ki yaşları akıtma."
Jimin konusunda öyle bir kiyardım ki neyse konumuz bu değil.
"OYMAZ ERKEK ADAM AĞYAMAZ BENİ BÖYLE GÖYMEMELİ."
"Erkek adam ağlamazsa neden şu an ağlıyorsun yoksa sen bebek misin?"
Belki ağlaması durur diye söylediğim şey onu daha çok ağlatmıştı. Kafayı yememe çok az kaldı.
Aklıma gelen fikirle tatlı tatlı gülümsedim Young-nam'e çünkü herkes sinsice sırıtır ama ben tatlıca işte Jeon Jungkook farkı.
"Young-nam diş perisini biliyor musun?"
Konu ilgisini çektiği için ağlaması biraz dinmişti.
"Hayıy o ne ki?"
"Diş Perileri senin çıkan dişini hediyeye dönüştürüyor."
"BENİ KANDIYMIYOSUN DİMİ?"
"Hayır niye kandırayım ki."
Young-nam bana hayran hayran bakıyordu kim bana öyle bakmaz ki.
"NEYDE DİŞ PEYİSİ VEYELİM HEMEN DİŞİMİ."
"Dişini ilk yastığın altına koyucaz sonra sen uyuyacaksın sabahta hediyen yastığın altında olucak."
"AMA BEN PEYİYİ GÖYMEK İŞTİYOYUM."
"Periyi sen göremezsin uyumazsan gelmez." Young-nam'in gözleri git gide doluyordu işte şimdi sıçtın jungkook.
"Uyuyomuş gibi yapayım noyuy."
"Tamam öyle yapalım yeter ki ağlama."
Aklıma bu sefer mükemmel bir fikir gelmişti. Tek sorun onun kabul edip etmeyeceği denemekten zarar gelmezdi.
-2 saat sonra-
"Geymiyo işte peyi falan geymiyo peyi bile şevmiyoy beni."
"Young-nam azıcık sabret dakka başı peri nerde diye soruyorsun sen böyle yaparsan gelmez ki peri."
Young-nam'i geri yatağına yatırdım ve odada tekrar sessizlik oldu.
5-10 dakka sonra kapı yavaşça aralandı. Jimin kafasını kapıdan uzattığında gel diye işaret verdim.
Yavaşça içeri girdi. Young-nam'in yatağına yaklaşıp yastığın altındaki dişi alıp küçük bir hediye paketi koydu ve Young-nam'in başına öpücük kondurdu. Ben de çocuk olmak istiyorum.
Young-nam ise tüm bunlar olurken nefesini tutmuş gözleri kapalı bekliyordu.
"Peyi geydi mi açabiyiymiyim gözlerimi?"
"Geldi açabilirsin."
Young-nam gözlerini açtığında tabiki de melek gülümsemesiyle karşısında Jimin'i görmeyi beklemiyordu. Neden bu hayata Young-nam olarak gelmedim ki.
"Peyilerin güzey olduğunu biliyoydum ama bu kadayı fazla." Dakka bir gol bir bu çocuk ne zaman durucak yine sinirlerimi bozdu.
Jimin Young-nam'i gıdıklamaya başladığında ikisininde kahkahaları odada yankılanıyordu. O kadar çok güzellerdi Jimin'e beni de gıdıkla dememek için kendimi zor tuttum.
"Sayenizde bir peri olmadığım kalmıştı onu da oldum sağolun."
"Peri olmak sana çok yakıştı." Yanlışlıkla ağzımdan kaçırmıştım yine ne yapayım karşımda ki Jimin olunca tutamıyorum kendimi.
Jimin'in yanaklarının kızardığına o an şahit olmuştum.
Jimin boğazını temizleyip Young-nam'e döndü.
"Hadi artık uyuma saati çok geç oldu."
"Ama uyuduktan şonra şen gidiceksin uyumam."
"Gitmicem hatta birlikte uyuyalım huh?"
Jimin Young-nam'in yanına yattığında Young-nam anında Jimin'e sarılıp yanağını öpücük kondurmuştu fırsatçı velet."Mecbur ben de koltukta yatıcam ne yapayım." İkisi de beni takmamıştı.
"Öhöm vazgeçtim orda bana da yer var şimdi gördüm ehehe."
Kendimi Young-nam'in diğer yanına attığımda Jimin bana kıkırdayarak bakıyordu. Bir an zamanı durdurmak istedim.
"İyi ki de seni çağırdım." Young-nam dayanamayıp uyumuştu bile.
"Konu Young-nam ise her zaman gelirim biliyorsun."
"Peki ya konu ben olursam gelir misin?" Şaşkınca yüzüme bakıyordu.
"G-gelirim tabiki de."
"Uyu hadi çok geç oldu uykusuz kalma."
Bunu dememle Jimin uyudu ben de onu sabaha kadar izledim.
Sonunda yazdım bölümü kazamız mübarek olsun kxmxkxmkxx yeni bölüm isteyenlere çok teşekkür ederim çok mutlu oldum umarım yine 5 ay bekletmem.
İnşallah beğenirsiniz bölümü hatalarım olabilir çünkü bölümü uyuyamayıp sabahın sekizinde yazdım yani kafa 300 500 neyse çok boş yaptım seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toys shop | jikook
Fanfiction"Jimin benim anladın mı beni velet." "HAYIY JIMIN BENİM." Jungkook'un Ve 5 Yaşındaki Young-nam'in Jimin için kıyasıya mücadelesi.