5

715 76 25
                                    


Yine Young-nam'in ısrar ve yoğun istekleri üzerine oyuncakçıya gidiyorduk. Kafayı Jimin'e takmıştı. Çocukta haklı takılmayacak gibi değildi.

"Young-nam çok mu istiyorsun Jimin'i tavlamayı." Amacım Young-nam üzerinden Jimin'in telefon numarasını almaktı.

"Eveeeyyttt ben onu çok çok çok şeviyoyum."

"Ne yapacağını söylememi istermisin??"

"Eveeyytt hyunngg noluuuyyy." 

"O zaman ondan telefon numarasını iste." 

"İsteyince noyucak ki." 

"Onun seni daha çok sevmesini sağlıcaksın." Birazcık yalan söylemekten bir zarar gelmez bence.

"Voahhh ciddimişin hyunngg." Balık oltaya geldi.

"Hiç bu kadar ciddi olmamıştım." 

Kucağımda Young-nam'le oyuncakçıya girmiştik. Etrafta Jimin'i arıyordum ama yoktu hiç bir yerde.

"Young-nam sanırsam bugün çalışmıyor." Young-nam'in anında morali bozulmuştu. Ne yalan söyleyeyim benimde bozulmuştu.

"Ama hyung ben Jimin'i iştiyoyum." 

"Yarın geliriz olmaz mı?" 

Tam arkamızı döndüğümüzde ikimizde karşımızda bir Jimin beklemiyorduk.

"BÖÖĞĞĞĞ!" İkimizde irkilmiştik. Hiç beklemediğim zamandaydı yoksa korkmazdım ben canım.

"JIMIN ÇOK KOYKTUUMM." Young- nam hemen kucağımdayken Jimin'in boynuna atlamıştı. 

"Öpşene geçey beyki." Fırsat kolluyordu velet..

Jimin ise gülmekten ölüyordu ben olsam ben de gülerdim bu halimize resmen çarpılmış gibi olmuştuk. 

Hemen öptü Young-nam'in yanağını. Bende korktum ben de istiyorum öpücük. İsteklerimi zar zor içimde tutuyordum.

"Diyer yanayım ağlay beni öpmedin diye." Jimin gözleri kapanana kadar gülümseyip Young-nam'in diğer yanağından öper. Young-nam'in yerinde olmayı deli gibi istiyordum.

"Young-nam napıcaktın sen öhöm." Hatırlatmasaydım numara işini unutucaktı. Bende bu işten karlı çıkmak istiyordum.

"Heh Jiminieee numayanı veyiysen beni daha çok şeveymişşin Hyung dedi o yüzden numayanı veysene." Hay ben böyle işe. Ben böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Jungkook sıçtın sıvadın şimdi düzelt bakalım. Tavşan gülümsememle Jimin'e maasum masum bakmıştım.

"Tabii ki veririm. Young-nam zaten seni çok çok seviyorum." Beni de sev.

Jimin bir kağıda bir şeyler karalayıp bana verdi. Numarası yazıyordu. 

Bunu da başardın Jungkook helal olsun bana be.












toys shop | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin