Tudung yang murah tapi menutup aurat adalah lebih utama dari yang mahal bagai nak rak kau beli tu tapi sayang sebab mendedahkan aurat kau . Kenapa? Nak sangat eh tunjuk aset kau besar ?montok ? menggoda? menawan? menegang ? seksi? sengaja nak ambil perhatian orang untuk tengok kau ? sebenarnya kau silapla , kau nak menunjuk tapi orang lain duk sibuk bayang benda lain kat badan kau ok! oooo pandai sangat marah la benci la bila ada orang laki cakap benda lucah kat kau la , tanya soalan lucah la .. eh girl! kau lupe eh ? bukan ke kau yang tunjuk semua benda yang tak sepatutnya orang ramai tengok dan benda tu hanya khas untuk tatapan suami kau kan ! kang aku cakap bodoh tak jugak kan sebab masing2 berpelajran tinggi en? mengalahkan orng lain AMBOI ! AMBOI ! AMBOI ! jadi kalau ada orang tanya kau secara tetiba dalam chat ke , mana2 la ... : " eh seksi nya awak ni tau . hot giler badan awak terutamnya bhgian atas awak tu smpai sya pun dah x tahan dh ni " atau " awak, boleh tak awak send lagi gmbr seksi awak . saya nak tgk apa yng terlindung di sbalik bju awak tu " hmmmm satu jer la aku pesan . TIME TU KAU JANGAN NAK ADA HATI NAK AMRAH DORANG BALIK . NAK TAHU KENAPA?
okaylah maybe ramai akan cakap
:" Eh kenapa pulak tak marah nye? kita kena la marah sebab kan melibatkan soal maruah kkta tau ! "
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LAWAK THO !!! KAU BUAT LAWAK KE SAYANG? NAK BAGI KAU BERAPA HA? AKU RASA 10 HA PUN TAK CUKUP SEBAB KELAKAR SANGAT LA U NI !
hah tau marah ... jadi kenapa masih nak tayang bahagian yang tak sepatutnya awak dedahkan ? dahla tu .. ohhh nak kejar fesyen eh ? nak kejar trend eh? nak jadi hipster eh? nak jadi apa pun lantak la ok . Yang penting kau jangan letak AURAT last sekali dan kau utamakan dulu FESYEN KAU NTAH PAPE ... EWW ... ISLAM TAK LARANG KAU UNTUK BERFESYEN TAPI PANDAI2 LA TAU SENDIRI TAHAP DIA OK .KAU DAH BESAR EN? TAKKAN TAK PANDAI NAK GUNA OTAK TU UNTUK BERFIKIR SEJENAK ? . DAHLAH ...
YOU ARE READING
Tinta Seorang Hamba Allah
SpiritualBILA HATI KAU MULA TERASA PEDIH Bila dengar sesuatu peringatan itu Menandakan hatimu masih hidup untuk menerima kebenaran . Jadi jangan terus terus tenggelam dalam keegoan diri kau . Buangkan egomu , akuilah hakikat dirimu adalah sang hamba ❤ Ya...