Jakie to uczucie biegać bez koszulki w deszcz na boisku?
Ja dzięki bogu miałam bluzę i nagrywał Jacoba i Mark'a gdy oni grali sobie w piłkę nożną w deszczu!Nie wiem co sobie myśleli ,ale po dwóch dniach leżą w łóżkach z gorączką.I już tydzień nie ma ich w szkole i praktycznie cały czas siedzę na telefonie sprawdzając wiadomości.
Alex wariuje na punkcie blondyna i prawdopodobnie jak to powiedział Sartorius oni już są ponoć parą.A co najlepsze,że mam iść do jego domu i dać mu dać pytania aby zrobił jakiś projekt z niemieckiego,ale się boje bo tam jest jego mama i nie chce żeby coś mówiła ,a na pewno będzie mówić.
-Dzień dobry-mówię.
-Ooo witaj Ari.
-Przyszłam dać Jacobowi pracę,którą musi zrobi jak najszybciej.
-Jasne wchodź ,on siedzi u siebie w pokoju-poszłam tak jak mi kazała.
-Mówiłem,że nic nie chce-powiedział Jacob z lekką chrypką.
-No ładnie się załatwiłeś -mówię i wchodzę do jego pokoju-I jeszcze bez koszulki,serio?
-Nic nie zdziałasz.Taki po prostu jestem.
-Jesteś kretynem.
-Którego kochasz.
-Oj zamknij się-powiedziałam-Masz tu pytania z niemieckie i musisz zrobić z tego projekt,więc powodzenia bo twoje ostatnie oceny są bardzo i to bardzo słabe ,a zwłaszcza te.
-Dzięki mamooo
-Proszę bardzo,a jak się czujesz?
-Z tym,że nie widuje ciebie?że nie chodzę do szkoły?Że mam na głowię przez całą dobę mamę na karku?I znów ,że nie widzę ciebie?!
-Nie musiałeś odpowiadać,jak nie chciałeś-uśmiecham się do niego
-Jesteś piękna.
-Jestem brzydka.
-Nie,nie jesteś-wstał z łóżka i był w samych bokserach w BOKSERKACH!
-Na litość boską,serio?
-Co?-pyta się
-Ponoć jesteś chory?A w samych bokserach łazisz.
-Nie ukrywam nic jeżeli chcesz mogę i je ściągnąć.
-Debil-powiedziałam,a on pokazał mi język.
-Kocham Cię Ari.
-Ja ciebie też kocham,ale mam nadzieje,że tylko mnie kochasz -zaśmiałam się.
-Kocham też swoje fanki,które dalej mnie szukają.
-Nie ładnie tak.
******************
Hejka ^_^
Jak podoba się rozdział?
Wiem,że krótki i przepraszam za to
CZYTASZ
Nowy kolega/J.S
Fanfiction-Wydaję mi się, że Cie już gdzieś poznałam -powiedziałam -Masz mnie na tapecie więc mnie znasz-powiedział a na moich policzkach pojawiły się rumieńce -Znam tylko twoje imię Okładka by @mrsbieb94