8.rèsz

20 0 0
                                    

A randi2

Kezeit a combomra teszi èn meg a nyakába fonom ès megcsókolom.A ruhám jól felcsúszott èpp hogy takart valamit.Csókol ès csókol mikor egyszer csak az egyik keze a combomon belül csúszik felfelè.Elhagyja az ajkam ès a kulcscsontomra illeszti az övèt.Elkezdi csókolni mire lent kèt újjal belèmcsúszik.Egy feltörő nyőgèst fogok vissza.Ki-be mozgatja ujjait amitől az èlvezettől hátrahajtom a fejem ès nagyokat sóhajtok.Egyre nedvesebb leszek az egyre gyorsuló mozdulatai miatt.Felforrósodik a testem ami tapasztalataim szerint az èlvezet vègèhez tart.Hírtelen kihúzza az ujjait mire akaratlanűl is felnyőgök.Ziháló lèlegzet vètelem nehezen akar leállni.Egy határozott mozdulattal feláll velem az ölèben ès a hálószoba felè cipel.Letesz ès becsukja az ajtót.Lerugom a cipőm amitől a lábam megnyukszik.Márk visszalèp hozzám ès a derekamat átkarolva szorosan magához húzott.
-Tisztára elveszed az eszem!-mondja.
-Akkor már jó úton haladok!-elmosolyodok ès ő is.Nyakától fogva lehúzom magamhoz ès mèlyen megcsókolom.Elenged majd az inge gombjait kezte kikombolni.Hamar a szemem elött termett a kidolgozott teste.Letèrdel elèm ès a kèt kezèt az egy-egy lábamon lassan felcsúsztatta majd megfogta a szűk anyag alját ès elkezte lehúzni rólam.Az anyag elterűlt a földön ès èn csupaszon állok Márk elött.Próbálom a kezeimmel eltakarni magam de ő lefogja őket.
-Gyönyörű vagy!-mosolyodik el ès megfordít hogy neki háttal álljak.Magához szorít ès megmarkolja a melleimet.A nyakamat csókolja ès szívja ès a fejemet hátrahajtom a vállára.Nagyon kènyesztető.Egy idő után elenged ès az ágyhoz vezet.Felèfordulok ès elkezdem kigombolni a nadrágját.Ő is hamar csupaszon áll elöttem.Felmászok az ágyra ès Márk követ.Hanyatt fekszem ès ő a kèt lábam között fölèm emelkedik.Lecsap az ajkamra majd a nyakamra.Egy ideig ott el van mikor lejebb halad egèszen a mellemig.Elkezdi szívni a bimbóm amièrt egy hangos sóhajt hallatok.Kènyesztető èrzès amièrt nem tudom magam türtőztetni.Egy határozott mozdulattal magam alà gyűröm.Meglepődik de elmosolyodik.Mèg nem voltam soha felül.Megfogja kètoldalról a csípőm ès èrzem hogy finoman belèmhatol.Nagyot sóhajtok.Kezeivel segít a mozdulattal.Elöszőr lassan előre hátra majd egyre jobban gyorsítottam a mozdulaton annyira bele èltem magam.Nagyokat sóhajtok ahogy mozog bennem.Márk is próbálja visszafogni magát de időnkènt ő is nyőgèst hangoztat.Hátrahajtom a fejem ès becsukom a szemem az èlvezettől.Combjaim megfeszülnek a gyors mozdulat hatására hogy minèl jobban tartsam magam.Kèt kezemmel Márk felsőtestèn támaszkodok.Ő a kezeivel a combjaimat gyúrja ès a csípőjèt nèhol kicsit megemeli hogy könnyebben mozoghassak.Már zihàlunk mindketten ès izzadunk.A testemen borzongás fut át az èlvezet vègèhez közeledve mire Márk hírtelen felül,megfogja a derekam egyik kezèvel ès erőteljesebb löketekre húz.Mègegy ès mègegy löket.Minden egyesnèl hangosan nyőgünk fel.Ennek hála olyan èrzes támatt a testemben ami minden egyes porcikámon áthalatt.Soha nem volt mèg ennyire jó az orgazmusom.Ledőltünk az ágyra ès èn szorosan hozzábújtam.Izatt testünk összeèrt.Márk a takarót magunkra húzta.Lassan a lèlegzet vètelünk visszaált normálisba.A fejemet a mellkasára hajtom, ő meg átkarol.A kifáradástól hamar elnyom az álom...

Mièrt pont ő?Where stories live. Discover now