"Mièrt pont ő?"
Mikor hazaèrtem nemsokra rá Ana kopogtatott az ajtómon.Sírva borúlt a nyakamba.
-Úgy sajnálom!-sír nekem.
-Hè!-próbálom nyugtatni.Miután lenyugodott ittunk egy kis bort hogy mèg a hangulat is jó legyen.Mikor már egy ideje jól cseverèsztünk valaki kopogtatott az ajtón.Nagyon meglepődtem hogy Eszter áll az ajtóban.Èlènk vörös haja a nyakába omlott ès rikító kèk szemeivel nèz rám.Utoljára egy ève láttam a korházban.Már a hetedik hónapban járt.Fèl ève voltunk együtt mikor egy nagy veszekedès után szakítottunk.Rá egy hónapra bejelentette hogy a gyerekemmel terhes.Nem hittem neki.Szerencsèmre abban a korházban volt orvosnál ahol èn dolgozom szóval a nőgyógyász elmondta hogy körülbelül kèthetes a magzat.Jól kiosztottam hogy hogy merèszel bebeszèlni nekem hogy az èn gyerekemmel várandós holott egy másik vadidegenè.Nagy nehezen beismerte ès nagy veszekedèssel váltunk el megint.Aztán rá hèt hónapra autóbalesetet szenvedett ès nekem kellett megműtenem.Választanom kellett hogy az ő vagy a baba èlete.Ő termèszetesen engem hibáztat a babájáèrt de nem tudom mièrt.
Nem szólok semmit csak csendben beengedem.Ahogy nèzem meglepődött hogy Ana is itt van.
-Ana,ő itt Eszter az exem!Eszter,ő itt Anasztázia!-mutatom be őket.
-Szia!-kedvesen köszön Ana mire megkönyebűltem hogy ilyen jól fogadja.De Eszter csak fapofán mered rá.
-Akkor èn átmegyek a másik szobába!-távozik Ana.
Termèszetesen az ajtóban hallgatózom.
-Akkor nem jött be a tervem!-kezdi AZ EX.
-Milyen terv?-kèrdezi Márk.
-Azt akartam hogy oda legyen a karriered!
-Nem èrtem!
-Az öcsèm azt mondta viszonyod van egy diákoddal!Igazán szèp teremtès a lány!-tehát Kevin az öccse.Így már èrtem,de Hannára mèg haragszom.Megbocsájthatatlan amit tett.
-De mièrt?
-Hogy te is szenvedj!-emeli fel a hangját a nő.-Tőled is vegyèk el amit szeretsz!
-Mèg mindig itt jársz!?
-Megölted a babám!-már kiabál a nő ès Márk is már hangosabb hangnemben beszèl.
-Nem öltem meg!
-De megölted!Nem bírtad hogy másè ezèrt vetted el tőlem!-Márk kèpes lenne ilyet tenni?Tán nem szereti a gyerekeket?Vagy szimplán szadista?Lehet hogy nem ismerem elèggè?Talán anyámnak igaza volt.Csak a testem kell neki.Muszáj volt leülnöm az àgy szèlère ès egy kicsit gondolkoznom.Már nem figyeltem a beszèlgetèsükre.
Egyszer csak nyílt az ajtó ès Márk lèpett be.
-Minden okè?
-Őőő,igen!-fapofán nèzek előre ès mèg mindig azon vagyok hogy mi legyen ezzel a kapcsolattal?Már kètelkedem az egèszben.
-Hahó!-ül le mellèm Màrk ès fürkèszi az arcomat.-minden okè?
-Igen....vagyis ...nem!-állok fel.-jobb ha egy kis szünetet tartunk!-erre a döntèsre jutottam.Meg kell emèsztenem a ma törtènteket.
-Mi?
-Szakítani szeretnèk!
-Mièrt?Eszter miatt?
-Nem...vagyis....lehet!El kell döntenem mit akarok!
-Mindig csak gondolkodsz!Nem lehetne hogy nèha leálj?
-Sajnálom èn ilyen vagyok!Netán nem tetszik?-emeltem fel a hangom mert egyszerűen felháborított a megállapítása.
-Nem ezt mondtam!
-Pedig nagyon úgy hangzott!
-Ne csináld ezt!
-Nem kell tovább hallgatnod!-erre elviharzottam.Màrk próbált utánam jönni de becsaptam elötte az ajtót.Könnyeim szöktek ki a szemeimből az autóhoz èrve.Mikor már beleültem zokogtam.Mire hazaèrtem Hanna már pakolt a kocsiába.
-Mi törtènt?-rohant hozzám mikor meglátta kisírt szemeimet.
Szorosan megöleltem.
-Szakítottam vele!-szorosan ölel ès nyugtat.
-Maradnál velem egy kicsit?
-Persze!
Az nap kisírtam a szivem neki.De mèg mindig úgy èrzem hogy jól döntöttem.Istenem,MIÈRT PONT Őbelè szerettem bele???
YOU ARE READING
Mièrt pont ő?
RomanceSziasztok!Anasztázia vagyok.18 èves ès most kezdem a tanulmányaimat az orvosi egyetemen.Egy váratlan pillanatban szerettem bele a 27èves tanáromba. VAJON HOGY FOGNAK ALAKULNI A DOLGOK? 18-as jeleneket is tartalmazhat!!! 16 èven aluliaknak nem ajánlo...