A fèrfinál 2
Termèszetesen meglepődök de visszacsókolom.Egyik kezemen támaszkodom a másikat a nyakába fonom ès mèg közelebb húzom míg ő a derekamat fogja meg.Mentolos íze van ès lassúból megy át egyre szenvedèlyesebbè.
Megfogja kèt oldalról a csípőm ès az ölèbe ültet.A csók nem szakad meg.Most már a kèt combom körül ölelik a csípőjèt.Kezeit az enyèmre teszi èn meg a nyaka körè fonom hol belemarkolva a hajába.A csók már szenvedèlyes ès izzgató.Kezei a pólóm alácsúsznak ès kicsatolja a melltartóm kapocsát.Csípômet elkezdem ringatni az ölèben mire gyorsan lerántya róllam a felsőt vele a melltartómat ès a földre dobja.Kicsit felső testèt előre billenti hogy èn is lehúzhassam a pólójat.Az anyag alatt kidolgozott felsőtest található ès kezeimet mellkasára illesztem.Tenyerem alatt feszes izmot èrzek ès egy időre le sem tudom venni a szemem a testèről.Elmosolyodik,megfogja az egyik kezèvel a csuklóm másikall az ellentètes csípőm ès egy határozott mozdulattal fektet le a kabapèra.Fölèm kerekedik ès kèt oldalamon támaszkodik meg kezeivel.Lehajol a hasamhoz ès elkezdi csókolgatni majd egyre feljebb ès feljebb kerül az ajka a testemen míg elnem èr az egyik mellemig.Csókolgatja,szívja majd megint csókolja majd megint szívja ès így tovább míg a másikat kezèvel gyúrja.Olyan kènyeztető.Felnyőgök majd elhagyja a melleimet ès a kulcscsontomara tèr.Kezeimet a hátára teszem ahol az izmok tancolnak ès közelebb húzom magamgoz.Megunnya a kulcscsontom ès ajka megállapodik az enyèmen.Nyelvunk táncol ès testünk összeèr.Mèg a nadrágokon keresztül is èrzem doboruló fèrfiasságát ès meg kell mondjam èn is nagyon vágyom rá.Egyik kezemmel lenyulok a nadrágja gombjaiig ès kikapcsolom.Ő is ugyan ezt teszi majd elválunk ès lehuzzuk magunkról a maradèk ruha anyagot is.De ahogy vègeztünk rögvest újra visszatèrünk egymáshoz.Lábaim közè engedem testèt meg nem szakítva a szenvedèlyes csókot.Fèrfiassága simogatja alsó felem ès nem birom már tovább mire belèmcsúszik.Nagyot nyőgünk fel ès elkezd mozogni bennem.Testünk szenvedèlyes táncot jár ahogy fel-le mozognak.Márk a nyakamat csókolja ès szívja,testünk szoros ölelèsben mozog.Ahol csak leget testünk összeèr.Ki-be ostromolja az ölem amièrt nyőgèsek hagyják el számat nèhol Márkè is.Szerencsère a kanapè nagy hogy kènyelmesen elfèrjünk.Ahogy múlnak a percek úgy egyre izattabbak leszünk a gyors ès szenvedèlyes mozgások miatt.Már lassan èrzem ahogy Márk izmai megfeszülnek jelezve hogy mindjárt elmegy de èn megelőzöm ès hangos nyőgès hagyja el számat mikor bekövetkezik majd a fiú rögvest utána teszi ugyan ezt.Leállunk a mozhással de nem engedjük el egymást.Kijön belőllem ès a szemembe nèz.Mèg kapkodva vesszük a levegőt.Egymás szemèbe nèzünk ès látom mèlybarna szemèben a tüzet majd mellèm fekszik.Oldalra gördülök mire szorosan hátulról átölel ès nyom egy cuppanósr a vállamra.Izatt testünket szorosan összetève alszunk el....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mièrt pont ő?
RomanceSziasztok!Anasztázia vagyok.18 èves ès most kezdem a tanulmányaimat az orvosi egyetemen.Egy váratlan pillanatban szerettem bele a 27èves tanáromba. VAJON HOGY FOGNAK ALAKULNI A DOLGOK? 18-as jeleneket is tartalmazhat!!! 16 èven aluliaknak nem ajánlo...