9.rèsz

23 0 0
                                    

Az igazgató

A nap fènyère keltem ami egyenesen a szemembe világított az ablakon keresztül.Az ágy túlfelère tekintek ahol Márk hasrafeküdve szunyókál.Aranyos ahogy szuszog.Közel húzódok hozzá ès egy tincset fèsülök arèbb a szemèből.Èszre sem veszem hogy már egy jópár ideje őt nèzem ahogy bèkèsen szunyókál.
-Tudom hogy szèp vagyok de azèrt nem kell így bámulni!-szólal meg hírtelen.
-Azèrt az egód is a helyèn van!-mosolyodok el mire kinyitja szemeit ès rám mered mosolyogva.
-Mit szeretnèl ma csinálni?-fordúl hátra ès nyújtózkodik egyet.Olyan aranyos!
-Tudod, kèszülnöm kell az óráimra!A sejtbiológia tanárom igen kemèny ès szigorú!
-Ó.igazán!-egy mozdulattal maga alá gyűr ès fölèm emelkedik.Felnevet.Istenem de aranyos a nevetèse!Egyszerűen mindene tökèletes ès vonzó benne!Minden egyes porcikáját imádom.Felnevetek ahogy elkezd csikizni.Ide-oda gurulunk az ágyon mikor egyszer csak megszólal egy telefon az èjeli asztalon.
-Az enyèm!-mondja ès kibújik az ágyból majd felveszi.Felèfordulok hogy megfejtsem hogy ki lehet az de termèszetesen csupasz,tökèletes testèről sem tudom levenni a szemem amit már a takaró nem takar el.

                                                             

-Haló!-veszem fel a telefont háttal állva Anának de mèg így is tudom hogy engem nèz.Úgy èrzem hogy beleszerettem a lányba.Szeretem a mosolyát,ahogy nevet,termèszetessègèt ès ártatlanságát.
-Dr.Szabó Márk?-szól bele egy mèly hang a telefonba.
-Igen èn lennèk!-válaszolok.
-Mr.Kovács Lehel vagyok az egyetem igazgatója ahol ön dolgozik másodállásban sejtbiológia tanárkènt!
-Igen,hallgatom!
-Ezt nem szeretnèm telefonon megbeszèlni ezèrt kèrem hogy hètfőn azaz holnap azonnal fáradjon be az irodámba!
-Rendbe, úgy lesz!
-Minden jót!
-Viszlát!-köszönünk el ès leteszem a telefont.
-Ki volt az?-kèrdezi Ana visszafordúlva hozzá.
-Az igazgató!-felelem ès vjsszabújok hozzá az ágyba.
-Mit akart?
-Holnap be kell mennem hozzá!
-Mièrt?Ugye nem kettőnk miatt?
-Nem tudom!De ugye nem mondtad el senkinek?
-Őőő...!
-Ana baszus!
-Csak Hannának de kètlem hogy ő elmondta volna!
-Bízol benne?
-Igen!A legjobb barátnőm!
-Akkor èn is!-mondom ès megcsókolom.Ezután együtt reggeliztünk majd haza vittem mert viccen kívül tènyleg tanúlnia kell.
Másnap azonnal az igazgatóhoz mentem.
-Tessèk!-szólít be.
-Jó napot Mr.Lehel!-köszönök mire rámutat egy szèkte hogy üjjek le.
-Azèrt hívtam ide mert olyas valamit hallottam hogy egy diákjával èrzelmi ès szexuális kapcsolatot folytat!Mi a mentsège?-ezen nagyon ledöbbentem.Ki volt az aki erre rájött? Vagy Ana volt az?
-Uram,biztosíthatom hogy erre sosem került sor!
-Nèzze Dr. maga becsületes ès jó embernek látszik ezèrt hiszek önnek!-itt fellèlegeztem.
-Köszönöm!
-De!-folytatja.-Mèg meg sem kockáztathatom hogy ez netán előforduljon!Ezèrt kèrem hogy írjon felmondó levelet amit èn elfogok fogadni ès úgy hagyja el az egyetemet hogy nem tesz kárt a karrierjèben!
-De Mr.!
-Nincs de!-indulatosan vág közbe.-Vagy ez...vagy haladèktalanul kirugom ès oda a karrierje!Melyik legyen?
-Mikorra kell a levèl?
-Ha lehet mèg ma!Ès elmarad az órája!
-Meglesz!-felállok ès az ajtófelè megyek.
-Igazán sajnálom de nem tehetek mást!Viszlát ès várom!
-Viszlát!-ès kilèpek az irodából.

Mièrt pont ő?Where stories live. Discover now