Randi
Másnap amikor a korház bejárata felè közeledve megpillantom Márkot felèmjövet,gyorsan összehúzom a kabátomat hogy eltakarja a hasam.
-Ana?-szólal meg mikor èszrevesz.Fehèr orvosi köpeny van rajta ès pár papírt fog az egyik kezèben.
-Szia Márk!-köszönök.
-Mit csinálsz itt?Tán valami baj van?
-Nem nincs....egy barátomhoz jöttem!
-Ó...!-látszólag fáj neki a kijelentèsem.
-Akkor...szia!
-Szia!-válunk el kínosan.Remèlem hazafele tart.Nem akarom hogy megtudja a titkomat.Mikor bementem elhelyezkedtem a recepción a jó kènyelmes szèkembe ès újságot olvasok.Pár óra elteltèvel egyszer csak egy kèz támaszkodik meg a szèkem támláján ès egy puszit nyom az arcomra.
-Jóestèt hölgyem!-ismerem fel a hangot.
-Szia Bence!-mosolyodok el.
-Mit szólnál egy vacsorához?
-Jól hangzik!Nyolckor vègzek!
-Tudom!-mondja majd ad egy cuppanósat az arcomra ès elvonul.
-Mit hallok itten?-jön hírtelen Edit ès lehuppan mellèm egy üres szèkre.Szőke haja összefogva ès egy fehèr köpenyt visel mint itt minden orvos.Nagyon aranyos nő.Már van egy kisfia akit pont harminc èvesen szült ès a kis Leó már nègy èves.
-Nem tudom...mit?
-Csak nem összefogsz jönni a nők álom nőgyógyászával?
-Nem tudom...lehet!-mosolyodok el.
-Hogy vagytok?-kèrdezi tőlem,utalva a gyermekre.
-Jól!Külön vitaminokat kell szednem!
-Ki az apa ha kèrdezhetem?
-Nem szeretnèk erről beszèlni!
-Okè de most mennem kell!-nèz a csipegő órájára ami jelzi hogy sűrgős esete van.
-Szia!
Bence pontosan jött hozzám ès most már átöltözve.Egy fehèr póló,rajta egy fekete zseki ès egy sötèt farmer.Egyszerű szerelès de mèg így is szivdöglesztően jól nèz ki.
-Mehetünk?-kèrdezi.
-Persze!-beülünk a kocsijába ès egy ètteremnèl állunk meg.Romantikus ès hangulatos.
-Hogy tetszik?-kèrdezi mikor egy kètszemèlyes asztalhoz ülünk le.
-Nagyon tetszik!Mèg senki nem vitt el ètterembe!
-Nem?Pedig ez az alap ha az ember beakar vágódni a lánynál!-ekkor megèrkezik a pincèrnő ès felveszi a rendelèseket.Èn salátát kèrtem hússal ő meg valami másfèle húst.
-Szóval beakarsz vágódni?-elmosolyodik.
-Igen!Szerintem nagyon szimpatikus lány vagy!
-Mèg úgy is hogy más gyerekèt várom?
-Igen!De ostoba az a fèrfi aki elhagyja ilyen állapotban a lányt!
-Ès ha èn hagytam el?
-Azt is meglehet èrteni!De megèrdeklődhetem hogy ki az apa?-erre csönd lett ès gondolkozok hogy elmondjam e?Most vagy soha.Ha nem mondom el akkor is kifog valahogy derűlni ès úgy is elvesztem,pedig nem akarom.Most van elöszőr hogy nem Márkra gondolok ès valaki betölti az űrt bennem.Ha pedig elmondom ès elmegy akkor legalább tudom hogy nem volt jó nekem.Nagyot sóhajtok.
-Márk!-mondom ki hírtelen a nevèt.Bence szeme kikerekedik.
-Az a Márk akire èn gondolok?Az orvos a korházban?
-Igen!-nyőgöm ki szègyelve.
-Ès tud róla?
-Nem!
-Mièrt nem?
-Mert nem akarom hogy tudja!-csönd lesz ès Bence kerüli a tekintetem.Rosszúl èrzem magam.Vègül megszólal.
-Gondoltam hogy valamikor bajba fog kerülni!Nem csodálkozom!Az exèvel is rossz volt!
-Várjunk...te tudsz az exèről?-lepődöm meg.
-Igen!Márk a legjobb barátom!
-Ès mit tutsz a volt nőjèről?
-Terhes volt egy másik sráctól,majd autóbalesete lett ès Márk megmentette az èletèt!
-De megölte a babàt!
-Ha úgy nèzzük igen de választania kellett az anya ès gyermek közt!
-Úristen,ezt nem tudtam!
-Nem mondta el?
-Nem!-megèrkezik az ètel ès vizet kèrünk hozzá.
-Ès megmondod neki?-kèrdez rá Bence.
-Azt hiszem igen!De nem csodálnám ha most kisètálnál az ajtón!
-Nem gondoltam erre!Nem olyan fából faragtak hogy egy akadályt ne próbáljak meg átugrani!
-Akkor megpróbálod?
-Persze!-az este további rèsze kellemes ès jól alakult.De mèg elöttem van egy nehèz beszèlgetès Márkkal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mièrt pont ő?
RomanceSziasztok!Anasztázia vagyok.18 èves ès most kezdem a tanulmányaimat az orvosi egyetemen.Egy váratlan pillanatban szerettem bele a 27èves tanáromba. VAJON HOGY FOGNAK ALAKULNI A DOLGOK? 18-as jeleneket is tartalmazhat!!! 16 èven aluliaknak nem ajánlo...