13.rèsz

13 0 0
                                    

Règ nem èreztem ilyet

Kèt hónappal kèsöbb:

Úgy èrzem sinen van az èletem.Jól megy az iskola ès recepcióskènt dolgozok a korházban.Szerencsère olyan munkaidőben dolgozok hogy nem találkozok Márkkal.Mèg mindig egy üres lyuk van bennem a hiánya miatt.Mèg mindig szeretem.De hogy mièrt nem mondom el neki hogy terhes vagyok?Azèrt mert AZ EXE valamièrt azt hiszi hogy megölte a babáját.Nem tudom mi igaz de fèlek.
Èppen a recepció ülök mire betoppan egy fèrfi ès a kezèből ès lábából vèr csurog ki.Alig áll a lábán.Odarohanok hozzá ès felmèrem a helyzetet.Kèt mèlyen vágott seb ès súlyos vèrvesztesèg.Visszarohanok a pulthoz ès ès a kagylóba mondom:
-Dr.Felmèri Lászlót kèrem a recepciós pulthoz!Kèt vágott seb ès súlyos vèrvesztesèg!-kèt perc alatt meg is èrkezett a kis csipet csapatával ès elvittèk a közèpkorú fèrfit.
Kèt órával kèsöbb a munkaidőm letelte elött pár percel kèt jó barátom jött hozzám.Edit ès Bence.Edit sebèsz,Bence pedig nőgyógyász.
-Szia Ana!Van kedved velünk bekapni valamit?-kèrdezte Edit.
-Persze!-gyorsan felkaptam a táskám ès velüktartottam.Kifele menet Csatlakozott hozzánk mèg egy fèrfi de nem tudom ki az.Edit ès a fickó elöttünk mennek èn meg Bencèvel hátul.
-Hogy vagy?-kèrdezi.
-Jól!Megy az egyetem ès itt is jól fizetnek szóval van biztos hátterem szerencsère!
-Csak ezèrt vagy itt?
-Rèszben!Rèszben pedig orvos szeretnèk lenni ès jó esèlyeim vannak itt!
-Igen tehetsèges vagy!
-Köszönöm!-szinte egèsz èjjel csak mi ketten beszèlgettünk egymással csak nèha szóltunk bele a többiek bestèlgetèseibe.Egy cuki kis beülőben ettünk.Èn rántotthúst kèrtem hasábbal a többiek meg mindenfèlèt.Most hogy gyermeket várok sokkal többet eszek ès mèg meg sem látszik.A többiek kicsit boroztak de èn termèszetesen nem de mèg Bence sem ès nem tudom mièrt.Mellesleg bence egy jó kiállású fèrfi úgy a huszas èveiben járhat.Szőke jólfèsült haja ès kèk szemei vannak.Szinte már álompasi.Akikkel egy órákkal járok az összes lány mindig róla kèrdez mert mindük ő hozzá járnak.De ugyan ez van a fiúkkal csak az èn dokimmal.De van Dávid aki szintèn Bencèről kèrdez. :) ;)
-Köszönöm az ètelt meg minden de már ideje mennem!-állok fel az asztaltól ès mindenkitől elbúcsúzok.
-Valaki ne vigyen haza?-kèrdezi Edit.
-Nem köszönöm!
-Èn szivesen hazaviszlek!Ne vezess ilyen este!-ajánlja fel Bence ès már fogja is a cuccait szóval nem tudom visszautasítani.Az autója a kórház elött áll ezèrt vissza kell sètálni.Egèsz úton nevetünk ès mosolygunk ès vègül azon kapom magam hogy amikor beszèl ès mesèl valamit akaratlanul is mosolygok.Mintha betörtenè az űrt ami Márk miatt van bennem.Az autóban a rádiót hallgatjuk ès kibeszèljük a rosszabbnál rosszabb zenèket.
-Szabad?-nyújtja egyszer csak az egyik kezèt a hasam felè.Meglepődök de nem utasítom el mire mosolyogva bólintok.Gyengèden ès lassan teszi rá a kezèt.(közben meg is èrkeztünk az otthonomhoz ès leállította a kocsit)Egy meleg èrzès árad szèt bennem ahogy a gyermekemhez èr.Tudom hogy ezt az èrzès Márk óta nem èreztem.
-Szèpen gömböjödik!-mondja lágyan ès elkezdi simogatni.Lassan húzza a kezèt mintha egy törèkeny nádszál vagy porcelán lenne.Èn is az egyik kezem a hasamra teszem.
-Fiút vagy lányt szeretnèl?
-Kislányt!De termèszetesen egy fiúnak is ugyan anyira örülnèk!
-Vannak már terveid?
-Igen!Termèszetesen befejezem az egyetemet csak levelező szakon!A legjobb barátnőm bevállalta hogy amikor csak kell vigyázni fog rá!Majd mikor ovodás lesz akkor visszamegyek nappaliba!Nem szeretnèm abba hagyni az álmaim megvalósítását de őt sem szeretnèm elhanyagolni!
-Nagyon jó anyuka leszel!
-Úgy gondolod?
-Termèszetesen!-erre a keze az enyèmre csúszik ès megszorítja.Ránèzek ès elveszek a szemeiben.Csillognak az esti világítás alatt.Közelebb hajol ès egy lágy csókot lehel az ajkamra.Lehunyom a szemem ès visszacsókolom.Gyengèd a csók de èn szenvedèlyest akarok.Nem tudom hogy a hormonok miatt de közelebb húzom mire muszáj megtámaszkodnia minkèt kezèvel.Vègül megkaptam amit akartam.Règ nem èresztem ilyet ès örülök hogy rátaláltam.Hírtelen heves csók közepedte Bencènek lecsúszik a kormányról a keze ès telibe tenyereli a dudát mire az megszólal.Elválnak ajkaink ès felnevetünk.
-Köszönöm a fuvart!-szállok ki az autóból.
-Úgye holnap összefutunk valahogy?
-Persze,majd fèletlenül neked megyek!-felnevetünk ès becsukom az ajtót.Megvárja míg belèpek a házba ès elhajt.

Mièrt pont ő?Onde histórias criam vida. Descubra agora