Jestem świadoma tego, że rozczarowałam dużo tutaj osóbek, że niby nowy rozdział... No ale cóż zostałam nominowana przez Pink_Creamy_Avocat do... Emmm...?! Nominacji 5 osóbek?! Tak, chyba tak to szło... No, ale okej... Zaczekajcie, najpierw bedzie coś innego...
Sokka: Ej ludziska... Co to jest właściwie ta nominacja o której wszyscy mówią?
Toph: Ja nic nie wiem, mnie nie pytaj, bo nie słyszałam nigdy o takim czymkolwiek czymś, a tak wogle to...
Toph: Śmietana
Katara: Śmietana gdzie?
Zuko: Ja na Twoim miejsu zastanawiałbym się dlaczego masz na imię Katara? Masz Katar czy mieszkasz w Katarze?
Sokka: Tooo
Aang: Ajp
Sokka: Było słabe Zuko
Sokka: A to było spokk Aang, Macka?
Aang: Macka
Katara: O co chodzi z Macką...
Toph: Ja też właśnie nie wiem...
Toph: Po prostu to olejmy...
Katara: Adiós...
Aang: Hasta la vista
Więc nominuję... Frytek16
boble_2 SzalonyWiewior Wilqsuperbohater. Tylko czterech osoby...Bo tak.
Przechadzając już do nominacyji przedstawiam pytanka na które odpowiem wam i na które nominowani muszą odpowiedzieć w jednej ze swoich książek.
Nie przedłużając, po prostu zacznę...
Chyba...
Zaraz...
Będzie...
Jeszcze...
Chwila...
JUŻ PRAWIE...
DOBRA, LECIMY...
6. Czemu masz wattpada?
7. Jaka jest Twoja pasja?
3. Lubisz szkołę?
5. Jesteś optymistą, realistą czy pesymistą?
1. Jesteś ekstrawertykiem, introwertykiem czy ambiwertykiem?
4. Czy masz BFF i jeżeli tak, to czy jej ufasz?
9.Wolisz środowisko ludzi ze swojej szkoły, czy z treningu aikido?
2. Nominuj 3 osoby które followujesz.
8. Jakie sa Twoje 5 ulubione książki na wttpd?1. Hmmmmm.... Jestem raczej ambiwowertykoekstrawertykiem... Jestem na graniczu albo pogranicy... No... Coś w ten sedeń i deseń też... Albo deser... No dobra, bo trochę odeszłam od tematu... Nastepny proszę...
2. Już nominowałam, a nawet 4...
3.Yyy... To pytanie jest tak bardzo trudne, że zemdleję... I opowiem moja historię jedną z życia. Kiedyś byłam na apelu szkolnym i tak se wszyscy są i śpiewają i nagle bum... I mój kolega, z mojej klasy nagle zedmalł. No i się przeraziłam i się walł przy okazji w takom ławke, która w sumie nie wiem po co tam stała, ocknał się, panie zaprowadziły go trochę dalej i znowu zemdlał... Więc w sumie ni wesoło.
I NIE.... Nie znoszę szkoły...
4. Przede wszystkim to... Nie mam bff. Ale mam BFF przez dwa duże F i B też. A z tym czy Mu, bo On jest nim On, że w sensie Repcak, nie wiem czy ufam... Zależy... Staram się i chciałabym, ale nie zawsze... Przepraszam Biały Wilku...
5. W sumie zależy, zawsze byłam realiztooptymistkopesymistką. Mam zmienne nastroje i jeszcze do niedawna byłam realistką i optymistką, teraz jestem pesymistkorealistką, ale czasem może trochę optymistką. W każdym razie Boktor stwierdził, że mam narastajacy
optymizm...6. Dlaczemu mam wttpd? Hmm... Ciekawe, po co mi wattpad... A już wiem, że nie wolno wpadać pod samochody... A sorka nie ta bajka, wybaczcie. Bo na przykład jest Suuuper, baaardzo lubię czytać na nim i tworzyć czasem, a ogólnie to poznałam go przez koleżankę z konnego, która nam czytała creepypasty z wwtpd, a potem Ma siostra go założyła i ja też... No i... Tak to było...
7. Moja pasja to jedzenie. Uwielbiam jeść... I tak samo Kocham Baaardzo pić Ahmad Tea Earl Grey, mogę wypić 8 w ciągu dnia, a gdybym chciała to na penwo wincyj. A ogólnie to jeszcze kocham Aikido, karate lubię, lubię jazdę konnom, grać w nogę i kocham spotykać sie z przyjaciółmi, kocham moich przyjaciół (tutaj pozdrawiam wiadomo świadomych ludzików). No i uwielbiam życie, choć jest odrobinę bardzo ciężkie, ale daję radę...
8. Ogólnie baaardzo lubię czytać książki moich przyjacieli, ale tak poza tym to moje Top 5 to Mallaroy, Over Again, Kiedy rodzice nie patrzą, czyli co ciekawego robi się na obozie, Nienawidzimy Siebie i Kochamy siebie...
9. Zdecydowanie bardziej wolę Aikidowskie Stowarzyszenie umarłych poetów przeżywających sepuku... W szkole lubię jedynie z jakieś 7 osób ( przepraszam MZWZ, was też uwielbiam) , także, także o (Hrabuś💓💓 heniek cóż no)
Ehhh... Wybrnęłam... Dziękuję baaardzo miło się gawiedziło... Przemawiała do was Zuzanka Zuzanyna Zuzanna, gwiazda światowego śpiewu zespołu Måns Farna Dragons... Dziękuję, pozdrawiam i przepraszam...
Tomiko-Toph💘👏💔
CZYTASZ
Avatar|Chat
FanfictionDla fanów serialu" Avatar Legenda Aanga", "Drużyny Avatara". Opowiadanie w formie chatu. Może kogoś zainteresuje 🤗 PS Toph może pisać, ponieważ uleczyli jej ślepotę magowie wody na biegunie płn. Nie pytajcie jak, po prostu jest tak na potrzeby cha...