Mira dan
Uyandığımda da sabah olmuştu ayağa kalktım ve pijama min yırtık olduğunu fark ettim . Ve akşam yaşadıklarım aklıma geldi ve yanaklarının ıslak olduğunu hissettim ve ağladığını fark ettim. Acaba bunu tekrar yapar mi ydi . Odam dan çıktım ve goz yaslarimi silerek mutfağa ilerle dim.
Kendime atıştırmalık ayarladım . Annem koşarak geldi ve
- Sen hala burdamisin.
Dedi hiç birşey anlamamıştım neden böyle demis ti ki meraklı gözlerle.+Ne oldu ki . Dedim.
Bana sınırlı bir şekilde söyledi .
-Bu gün okulun var unuttun galiba. dedi.
+ Doğru bu gün okula gidicek tim tamamen unutmuşum.
-Aferin sana iyi halt etmişsin dedi
Ben koşarak odama çıktım ve saate baktım 07:00 di hemen hazırlandım .
Hazırlandım tan sonra aşağıya indim bir şeyler atistirdim ve evden çıktım . Koşarak taksi durağına gittim ve taksi beklemeye başladım . Bu arada saat 07:50 di taksi buldum ve hemen bindim okula geldigimde saat 08:05 ti derse geç kalmıştım koşarak sınıfa girdim. Kapıyı çalmayı unuttuğumu farketmek uzun sürmedi öğretmen bana öfkeyle bakıyor , arkadaşlardan bana gülüyordu, sınıfta 2 tane yeni öğrenci vardı onlardan birisi met ti ama diyetini tanımıyor dum . Öğretmen bana neden bu kadar geç geldiğimi sordu ve bende geç kalktığımda için unuttuğumu söyledim ve derse katıldım. Ama aklım tanımadığım yeni çocuktay di...............
Ders sonunda bitmişti ve yeni çocugun yanına giderken karşıma biri atladı. Aniden korktum ama sonradan mert olduğunu anladım .
+Yavaş olsana korkuttu beni peşinden koşan mı vardı dedim.
- Tamam kızma güzellik baktım bir yere gidiyorsun hemen yetişin dedim de o yüzden aniden karşına çıktım .+ Bana burada okuyacağım soylememistib . dedim.
- Aslında o zaman pek kesin değildi. Neden soruyorsun gelmeme üzüldüm. dede bende direk hiç düşünmeden söyledim.
+ Tabi iki de hayır gelmene sevindim böylelikle daha sık görüşürüz. dedim.Ve bana hafifçe gulumsedi ben de ona hafifçe gulumsedim . Ve ortalık sesizlesti bu sesizligi ben bozdum.
+ Şu yeni çocuk da kim . dedim
-Kİ savaş benim arkadaşım neden sordun .- Hiç tanıyamadım da o yüzden sordum. dedim.
Hafifçe birşey ima eder cesine güldü ve bende biraz sert bir şekilde baktım ve zil çaldı.