BENİMSİN😎

27 5 0
                                    

Sabah ilk olarak mira kalktı gözlerini açtığında kadınlarının ayırdığını fark etti. Sağında yatan savaşa baktığında savas mışıl mışıl uyuyordu savaşa yaklaşıp dudaklarından öperek savaşı uyandırdı savaş gözlerinin açtığında Mirayi çıplak bir şekilde gördüğünde biraz garip dedi sonra aklına dün gece gelince kurnazca gülümseyerek Mirayi belinden kaptığı gibi kendisine çekti.

- Birileri daha fazlasını istiyor galiba.diyerek siritti Mira'nın mavi gözleri kocaman büyüdü ve.
+ Kapa ceneni savaş saten yeterince utanıyorum .
- Neden uyanıyorsunuz bebeyim burada sadece ikimiz varız . Diyerek daha geniş gulumsedi.
+ Anladım savaş hadi bırak beni üzerimi giyinmek istiyorum.
- İstersen giyinme den önce....
+ Kapa ceneni. Diye bağırdı mira savaşın neyi ima ettiğinin farkındaydı savaş Mira'nın cigirmasiyla Mirayi bırakması bir oldu .
- Napiyon kızım sağır oldum.Hem ne var yakında evlenmicezmi.
+ Savaş akşam ne dediğimi unuttun galiba.
- Tamam ya sadece dalga geçtim.
Mira yataktan kalkarak odasına doğru giderken arkasında gelen offf yavrum fizini sikim  sesini duyduğunda arkasina dönüp sesin sahibine baktı  savaş  fiziğini inceledigini fark etti kendisine baktığında çıplak olduğunuda  fark etti yüzü kızarıp arkasına dönüp koşmaya başlayınca savaş odada büyük bir kahkaha attı.

*******
Mira salona indiğinde savaş kahvaltı için birşeyler hazırlıyordu Mira'nın geldiğini fark ettiğinde piç simayl gülerek Miraya döndü mira onun güldüğünü görünce uyanarak kafasını eydi.

- Seksi nişanlım benim niye kızardin boyle sen?

+ Kapa çeneni savaş saten utanıyorum. Diye bağırdı mira ,savaş kahkaha atarak miraya yaklasti elini Mira'nın belinden yavaşça geçirdi ve sertçe kendine çekti mira utanç ve şaşkınlıkla savaşa bakıyordu.

- Utanma sevgilim yakında karım olucak sin ... bunu sık sık yapicaz.
+ Savaş yapma bırak beni.
Diyerek savaşı omuzlarından itti ama savaş yerinden bile kıpırdamadı nolcak ayı .

+ Heeee bu arada akşam arkamdan ettiğin kağıda duydum,,, yuh ama savaş o kadarda azmis olamazsın degilmi.
- Kızma bebeyim ben onu fiziğini ilk defa gördüm diye dedim.

+ Olsun denemem gerekirdi beni çok uyandırdım . Hem sen bana çıplaklar nasıl bakarsın.

- Hadi ama bebeyim evlenince o bedeni her sabah yataktan çıkmadan önce gorucem zaten.

Diyerek Mirayi kendisine bastırıp kalçalarını sıktı.
+ Heeee evlenmek demisken benim yüzüğüm ü ne zaman almaya gideceğiz .

Diyerek savaşa sokuldu ve dudak buzdu. Savaş geri çekilip Mira'nın buzulmus dudaklarını öperek .

- Merak etme aşkım yemeyimizi yiyelim öyle gider alırız
+ Tamam , o zaman biraz hızlı olalım. Savaş...
- Efendim aşkım.

+ Seni seviyorum.
- Bende seni seviyorum seksi sevgilim.

SÖZDE HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin