Gecenin bir yarısı kapıdan sesler geliyor du korkmaya başladım sıcacık yatağım dan çıkıp kapının yanına ilerle din ellerine baktığımda tır tır titriyordum kapıya yaklaşıp.
+Kim oooooo . Dedim
-...........
Ses gelmiyordu bu benim daha da korkmana neden olmuştu dekrae sordum ama sesim Dr titremeye başlamıştı .
+ Ki- ki kim oo
...........İyice korkmaya başladım birden yanaklarının ıslak olduğunu fark ettim ağladığını anlamıştım tekrar sordum.
+Ki-ki-kim o.
- Benim güzelim hadi zorlamadan aç kapıyı.
Aman Allahım bu benim üvey babamdı ne yapacağımı şaşırdım ve kısık bir ses tonuyla
+ Annem varken nasıl bu kadar ileri gidebilir . Dedim.
Ama o bunu duymuştu ve açıkladı.- Korkma annen evde değil işi varmış dışarı çıktı dediğinde korkum ve titreme min arttığını hissettim ve bir anda sessizlik olduğunu anladım . Gittiğini düşündüm ama bir süre sonra kapı seslerini tekrar duydum ve anahtar ile kapıyı açtı.
İçimden odamin yedek anahtarının olmadığını onu nereden bulduğunu düşündüm . Sanki beni duymuş başına cevap verdi.- Şimdi sen anahtarı neden aldığımı dusunuyorsun dur . Sana söyleyeyim .
Sen dışarı çıktığında idamdan anahtarı alıp yedeğini yaptırdım .Dedi.Ben bağırmaya başladım ve azimi eli ile kapattı ve beni yatağa yatırdı ben haglaga ağlıyordum. Pijamalı pijama mı yirtma ya çalıştı ve başardı açılan boynumu öpmeye başladı sonra yanağını öptü tam dudaklarından opecekken kapının açıldığını duydum ve bayıldı
UVEY BABA YİN AGZİN DAN
............
Kapının açıldığını duydum ve sessizce kapıyı yanına yanına giderken arkama döndüm ve bu iş burada bitmeyecek deyip odama giderken eşimin geldiğini anladım beni görmüştü ve ne yaptığımı sordu. Bende susadimi mı ve su içmek için mutfağa geldiğimi söyledim.
Ona neden bu kadar erken geldiğini sordum.- işimi erken bitirdim ve ev e de erken geldim. Dedi
İçim den oluyordum mira yi okadar çok becermek istiyordum ki bunu yapamadım napalim bugün de annesiyle idare ederiz dedim içimden
- Gel karicigim odamıza gidelim biseler yaparız. Dedim göz kırparak ve odamıza gittik.