DAHA FAZLA SAKLAYAMAM

20 4 0
                                    

Annesi Esma hanım ve üvey babası Tamer beyle 2 aydır görünüyordu Esma hanım ona başka eve ondan habersiz aldigina kizmisti. Taner bey ise başka bir adamla tek başına bir evde kaldığına ofkeliydi üvey kızını çok özlüyordu. Uzgunlugunu  Esma hanımla seks yaparak gidermeye çalışıyordu. Ama Esma hanım her zaman seks yapmadığı için kendi öz kızının yanına gidiyor oyun oynuyor mus gibi yapıp ihtiyacını karşılıyordu üstelik Mihriban sadece 8 yaşında olmasına rağmen .

.......................

Eve vardıklarında savaş anahtarı cebinden çıkarıp kapıyı açtı içeri girdiklerinde mira yorgun olduğu için savaşı dudağından öpüp merdivenlerden cikip odasına gitti.
Savaşın uykusu olmadığı için salonda oturup televizyon izlemeye başladı.

.........

Mira odasına girip kapıyı kapattıktan sonra üzerine rahat şeyler giyip yataga  yerlestigi an uykuya daldı.

.......................

Mira uyandığında yer su içinde ve başında duran savaşı gördü yavaşça kalkmaya çalıştım savaşta ona yardımcı oldu  birden aklına rüyası geldiğinde ağlamaya başladı.
Savaş şaşkın bir surat ifadesi ile miraya bakarken mira ona sarılıp ağlamaya devam ediyordu savaşta ona sarılarak Mirayi sakinleştirmeye çalışıyordu.

- Tamam bebeğim tamam testi sakin ol.  Diye tekrarlıyordu
Mira ağlayarak.

+ Çok korkuyorum savaş . Savaş o geldi sandım o adam geldi sandım.

- Sakinleştirmeye bebeyim burada değil burada kimse yok sadece ben varım sadede sen varsın sadece biz varız .
Miranin  bir süre sonra ağlaması durduğunda savaş rahatlatmıştı ve merak ederek.

- Mira rüyanda ne gördün o adam dedin o adam kim lütfen söyle.
Dediğinde bira yüzünü ona çevirip anlatıp anlatmamayi düşünüyordu.
Ama daha ne kadar daha saklayan bilirdi artık ve herşeyi savaşa anlatmaya başladı.

Savaş Mirayi büyük bir ilgiyle dinlerken bazı yerlerde ofkeleniyordu mira rüyasında Tamer beyi gördüğünü ve ona  tecavüz etmeye calistigini ve öylede uyandığını anlattı.
Savaş bir hısımları ayağa kalkarak hızla bir ileri bir geri yürümeye başladı ve dayanamayıp sordu.

- Neden bana söylemedin neden bunları başkasına anlatmadım ha ya sana bunu yapsaydı senin annen nasıl bir anne evinde olanlardan nasıl haberi olmaz o adam nasıl bir sapik almıyor aklım hiçbir şeyi almıyor yeterrrDiye bağırdı mira ağlamaya başladığını anladığında onun yanına oturup miraya sarıldı.

Tamam mira tamam bagirmicam lütfen sende aglam.
Dedi ama mira dava kotu ağlamaya başladı hıçkırık Lara boğuldu bir süre sonra sakinleşince savaş.
- Hadi benimle gel.
+ Nereye savaş.
- Odama birlikte uyicaz .
+ Ama savaş.
- İtiraz istemiyorum güzelim bu gece böyle eyer beğenirseniz yani yanım rahata istediğin kadar benim ile yatabilirsin.
+  Savaş.
Savaş Mirayi böyle getiremeyeceğini anlayınca hemen miraya yaklaştı ve dudaklarına bir öpücük kondurdugu gibi Mirayi kucağına aldı ve odasına götürdü.

SÖZDE HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin