Regi szemszöge
Fel ébredtem és meg nèztem a telomon hogy mennyi az idő 00.30.. Körül nèztem hogy hol vagyok és észre vetem hogy nalaki ott alszik meletem. Vagy is ép most èbret fel. Amikor oda fordult felèm látattam hogy Shown az. Álmosan meg szólal.
- Nem bírsz aludni? - Kérdezte Shown.
- Hát nem nagyon mert kényelmetlen a nadrágom! - Montam.
- Keresek neked valami ruhát! - Monta.
És felkeltem keresni valamit amit fel tudok venni.
- Meny és öltöz át ! Monta ès a kezembe nyomot egy pólót meg egy nadrágot.
Én meg be mentem a fürdöbe az övébe. Át öltöztem a nadrág nem is látszott a pólótol. Ki mentem a fürdőből Shown szobájába. És le feküdtem melè.
- Jól ál! - Monta Shown nevetve.
- Nagyon!! - Montam és próbáltam aludni. Amikor már majdnem aludtam éreztem hogy valaki át ölel az a valaki Shown volt. Nagyon nem zavart és el aludtam.
Shown szemszöge
Reggel korán keltem korábban mint Regi. És csináltam magunknak reggelit vagyis palacsintát. Amikor kész letem fel vetem a szobámba. Amikor be értem a szobámba az ajtó nyitásra kelt fel Regi.
-Jó reggelt! - Montam
- Neked is! Mit hoztál? - Kérdi
- Palacsintát! - Válaszoltam.
- Te csináltad? - Kérdi.
- Igen de kajájunk mert még megyünk hozzátok és már 10.30. van.- Montam.
- Ilyen sokat aludtam! Monta
-Igen! - Válaszoltam és érkeztünk enni. Amikor mind ketten jól laktunk mondtam Réginek hogy mennyen és öltözőn át. Amikor keszlett el indultunk hozályuk.
Regi szemszöge
Oda értünk hozzánk és mikor már bent voltunk. Nagy meglepetésemre otthon volt Scott ja meg persze Selena.
- Hát te hogy hogy itthon vagy? - Kérdeztem a bátyám.
- Hát azért itthon is kell lennem. - Monta.
Én meg be mentem gyors a szobámba fürdeni meg át öltözni. Meg fürödtem és fel öltöztem.Eszt a szetet vetem fel. Asztán le mentem, mikor már lent voltam láttam hogy itt van nálunk Lily meg Johnny.
-Sziasztok. - Köszöntem nekik.
- Szia. - Köszöntek vissza.
Ki vetem a telom a zsebembeől és meg nèztem menyi az idő 17.00..
Ilyen sokáig voltam a szobámba.
-Na akkor játszunk már meg jött Regi is! - Monta izgatottan Scott.
- Mit? Most mi van? - Kérdeztem tőlük.
-Hát az hogy ki találtuk hogy felelsz vagy merszezünk. - Magyarázta Shown.
-Ja így már értem! Mondtam.
-Na akkor játszunk? - Kérdi újra Scott.
-Ja!-Montam és el keztünk játszani.
Scott pörgetett elsőnek és ki pörgete Selenát.
-Felelsz vagy mersz? - Kérdi Scott.
-Felelek ! - Válaszolt Seli.
- Szeretsz? - Kérdi Scott.
- Nem imádlak! - Monta Seli.
Kicsit se egos a bátyám gondoltam magamba.
Asztán már egy jó ideje játszottunk amikor Scott be jelenti hogy Seli éknél alszik. És el mentek de mi négyen tovább játszótunk. Én pörgetem és ki pörgetem Jonnyt.
-Felelsz vagy mersz? -Kèrdeztem.
-Merek! - Monta izgatottan.
-Na akkor csókold meg aszt a lányt ha itt van akibe szerelmes vagy!-Montam.
-Mit csinálsz ha te leszel az? - Súgja a fülembe Shown.
-Nem tudom reménykedem hogy nem én leszek! - Sugtam vissza neki.
Erre mit látnak szemeim hogy Lily meg Jonny csókolóznak. És Shownal egymásra néztünk hogy most mi van.
-Én pörgetek! - Monta Johnny miután abba hagyták.
És ki pörgete Shownt.
-Felelsz vagy mersz? - Kérdi Jonny.
-Felelek! - Válaszol Shown a
-Tetszik neked valaki? - Kérdi Jonny izgatottan.
Erre én is kíváncsi voltam nagyon!
-Igen! - Válaszolta Shown el pirosdva.
-Na de nekünk menünk kell! - Mintákat Lilyèk és el mentek.
- Na ketten játszunk tovább! - Monta Shown mint ha erre várt volna vègig.
-Ja akkor játszunk te jössz! - Montam.
-Felelsz vagy mersz? - Kérdi.
-Merek! - Válaszoltam.
Erre közelebb hajolt és a fülembe súgta.
-Meg csókollhatlak? - Kérdi.
Mire meg szólalhatam volna meg csókolt en meg vissza csókolta.
Mikor màr el fogyott mindkettőnk levegője és szét váltunk.
-Menyünk aludni! - Monta és fel mentünk. En be mentem a fürdömbe le fürödni. És mire kèsz létem az ágyamon egy fiút láttam egy rövid nadrágba. Aki csak Shown volt, jaj de helyes milyen izmos imádom.
-Az én ruhám jobban ált rajdat. - Szólalt meg Shown.
-Te itt alszol meletem? - Kérdeztem tőle.
-Persze! Tegnap is együtt aludtunk hát akkor ma mèrt ne!
Ere oda feküdtem mellé és be takaróztam. Ő meg át ölelt és oda húzott magához.
YOU ARE READING
Szeret? Nem szeret?
FanfictionEgy 14 éves lányról szól Regiről. Akinek a bátya legjobb barátja Shown Mendes. Akivel születèse óta ismerik egymást. Shawn a lány iránt nem érzet tőbet mint barátságot. De Régi többet érzet iránta. Shawn járni akar a lányal de ő nem válaszol rà. Maj...