Az óta mióta csókolóztunk Shawnal már eltelt egy hónap. És nem is beszéltünk róla. De meg aszt sem tudom hogy Lily meg Johnny köszt van. Rá írok Facebookon hogy most mi van.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Regi:Hali am mi van veled meg Johnny együtt vagytok?Lily:Nem nem járunk 😢Azóta nagyon nem is beszéltünk róla de én imádom te is tudod szeretem! 😍😍😍😍
Regi :Akkor beszélj vele! Pil rá írok!
Lili :Ok!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Asztán rá írtam Jonny ra!😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Regi: Hali am mi von veled meg Lilyvel?
Johnny :Nem tudom! Úgy érzem szerelmes vagyok belè! Vagy nem is tudom.
Regi:Hát szerintem ő is beléd! 😏😏😏 Én már csak tudom!
Johnny :Komolyan, ügye nem viccelsz?
Regi :Igen igaz! Hívd el randira úgy is menne veled!
Johnny :Na megyek beszélek vele!
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀22.00. megyek fürdeni! Be mentem a fürdömbe le fürödtem át vettem a pizsomám fogat mostam meg fésülködtem. És le feküdtem aludni.
Másnap reggel
Erre keltem
- Regi kelj fel az új szomszéd fiút körbe kell vezetnek a városban! - Kiabált anya amire egyből fel keltem.
-Muszáj? Kérdeztem álmosan.
-Igen de kelj és haladj mert mindjárt itt van! - Monta anya ere felkeltem és be mentem a fürdömbe. Arcot mostam fogat és felöltöztem.Ezt a ruhát vetem fel le mentem a lépcsőn.
-Sziasztok jó reggelt mindenkinek! - Montam és meg pusziltam anyát meg apát.
-Szia - Köszöntek vissza.
- Hát Scott? Kérdeztem.
- A sobályába van! - Monta apa. Erre kopogtat valaki oda mentem hogy ki nyissam. Ki nyitottam az ajtót és egy fiú ált előttem. Egy nagyon helyes fiú!- Szia Cameron Dallas vagyok! Köszönt.
-Szia én Regina Wolf vagyok! Te vagy az új szómszéd gyerek? Mondtam zavarodottan.
- Igen! - Monta.
-Mikor megyünk? - Kèrdeztem a helyes srác tol vagyis Cameron tol.
-Most is mehetünk, de hívhatlak Réginek? Kérdezte.
-Persze, és én hívhatlak Cam nak? Válaszoltam még mindenki gyönyörködve Camon.
-Igen te bárhogy hívhatsz! - Monta vigyorogva rám.
- Hóva fogsz járni suliba és hány éves vagy? - Kérdeztem miközben élkeztünk sétálni.
- Ahova te, és 15 éves vagyok. És te hány éves vagy? Monta az a irtó helyes fiú.
- 14 vagyok és velem fogsz egy osztályba járni, akkor elsősorban megmutatom hogy hol van a sulink. - Mondtam izgatottan.
- Az tok jó lesz monta! - Monta izgatottan Cam.
Oda értünk a sulihoz asztán meg még egy jó pár helyet megmutattam neki. Amikor a park felè mentem láttam. Hogy egy fiú aki Shawn csókolozik egy csajjal. Úgy éreztem mindjárt szét rómbanok. És amikor közeledett felém miután észre vet hogy figyelem már majdnem ott volt. És amikor már ott volt még csókoltam Camt és ő vissza csókolt. Shawn zavarodottan nézet minket és meg szólalt.
-Zavarok?
-Nem! Amúgy Cameron vagyok Regi új szomszèdja és a barátja. - Monta Cam mosolyogva rám.
- Én Shawn vagyok Regi egyik haverja. - Monta Shawn zavarodottan.
- Nekünk mennünk kell mert már várnak! Na szia. - Montam mert nagyon el akartam tüni onnan.
Erre el húztam Camt magam után.
-Kösz hogy még mentetél Cam! - Montam.
- Amúgy is meg akartam csinálni csak nem így! - Monta Cam kacsintva rám én meg öleltem.
- Nics kedved valamikor eljöni velem valahova? - Kèrdi Cam.
- Persze hogy van! - Montam majd búcsúztattam Cam tol mert már haza értünk. Fel mentem a szobámba fel feküdtem az ágyamra és rá írtam Facebookon Lili re.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Regi: Hali na mizu?Lily:Hát Johnny el hívott randira és járunk!! 😍😍😍
Regi : grat nektek! 😇😇😇😇
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Lili remèlem örülsz!!
YOU ARE READING
Szeret? Nem szeret?
FanfictionEgy 14 éves lányról szól Regiről. Akinek a bátya legjobb barátja Shown Mendes. Akivel születèse óta ismerik egymást. Shawn a lány iránt nem érzet tőbet mint barátságot. De Régi többet érzet iránta. Shawn járni akar a lányal de ő nem válaszol rà. Maj...