A Randi

48 5 2
                                    

Mikor haza èrtem gyors be mentem a szobámba. Ruhát keresni a randira amit már meg vettem vagyis vetettem anyával. Szèp lassan el kezdtem kèszülödni. Fel öltöztem meg csináltam a hajam, sminkeltem. És észt a ruhát vetem fel ilyen sminkem volt ilyen volt a hajam.

Mikor kész lettem meg nèztem a telomon az időt és 19

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor kész lettem meg nèztem a telomon az időt és 19.50.. Erre és felvetem a telefonom meg a pénz tálcám és ki mentem a konyhába. Ki mentem a szobából szép lassan mert nem akartam el taknyálni a magas sarkumba.
Mikor már a konyhában voltam nagy meg lepetèsemre ott volt Shawn. De nem nagyon érdekel.
-Már mész is? - Kérdi apa.
-Hát 8 - ra jön értem Cam vagyis 8 per és itt van. - Montam apànak izgatottan hisz ez az első randim. - Mert te hova mész? - Kérdezte Shawn.
-Cam elvisz vala a hova. - Montam flegmán.
Es erre kopogtatak az ajtón oda kell mentem és ki nyitottam az ajtót. És a világ leg és leg helyesebb srác előttem aki ki is lehetett volna nem más mint Cam.
-Sssszziaa Reegiii. - Monta Cam dadogva ennek meg mi baja lehet?
-Szia Cam! Van valami baj miért dadoksz? - Kèrdeztem értetlenül.
-Semmi! Csak olyan gyönyörű vagy! - Monta vigyorogva.
-De jó nekem! - Montam nevetve.
-Na de akkor megyünk? - Kèrdezte Cam.
-Persze! - Montam majd be szálltunk az autóba.
-A szemed be kell kötnöm! - Monta majd egy sálal meg kötötte a szemem hogy ne lássák semmit. Asztán egyáltalán nem láttam semmit éreztem haladunk az autóban. Majd egyszer csak meg áltunk. Kaszált majd nekem is segített hí szállni. Kèzem fogva vitt hogy ne mennyek semminek meg hogy ne essek el.
-Le veheted! - Mondta Cam ere szèp lassan le vetem a sálat de még nem nyitottam ki a szemem. Asztán szèp lassan ki nyitottam szemem. És olyan szèp volt a tengerparton voltunk csak mi ketten. És ott volt egy asztal amin a vocsoránk volt. Minden hol gyertyák meg rózsa szirmok a homok ban.
-Ez olyan gyönyörű! - Montam Cam nak.
-Ez még nem minden! - Monta majd kajáltunk közbe beszèlgetünk. Amikor már mind ketten meg kajáltunk.
És el kezdett énekli a Sang Song ott ami a kedvenc zeném. Honnan tudta? El kezdettem énekelni vele a végét már majdnem sírva. Montam az örömtől. Fel álltunk és oda jőtt hozzám nagyon közel.
-Szeretlek és aszt szeretnèm ha lenèl a báránőm! - Monta majd meg csókoltam amikor már abba hagytuk levegő hiány montam neki hogy.
-Szeretlek és én is észt akarom! - Mondtam majd még csókolt.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Remèlem hogy tetszik mindenkinek a rész lehet hogy kicsit rövid.
A helyes írás èrt sory ha van!

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szeret? Nem szeret?Where stories live. Discover now