Első Nap a Suliban Cam-al

55 5 2
                                    

Másnap reggel
Reggel korán keltem hisz hétfő és suliba kell menni. De most ez más Cam is velünk fog járni egy osztályba. Ma nagyon de nagyon jól kell ki nèznem, de mit vegyek fel? Rövid ruhába nem mehetek mert esik az eső de akkor mit vegyek fel? Na végre találtam ruhát mára nem a legjobb de ez is jó lesz!

 Ma nagyon de nagyon jól kell ki nèznem, de mit vegyek fel? Rövid ruhába nem mehetek mert esik az eső de akkor mit vegyek fel? Na végre találtam ruhát mára nem a legjobb de ez is jó lesz!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyors magamra kaptam a ruhát meg fesülködtem fogat meg arcot mostam. És el indultam le a konyhába. Mire le értem már ott volt Shawn mint mindig Scott-al engem várva.
-Fiúk most nem veletek megyek Cam-nak meg igèrtem hogy vele megyek! - Mondtam miközben a bejárati ajtó felé mente mert csöngetek.
- Okè! - Monta Scott.
Mikor ki nyitottam az ajtót egy nagyon nagyon helyes fiú ált előttem aki nem más mint Cam volt.
- Szia. Mehetünk? - Monta miközben meg ölelt.
- Szia. Persze hogy mehetünk! - Mondtam. Majd el köszöntem anyától meg apától.
Asztán el indultunk Nash vitt minket suliba de az utat én mutattam. Mikor oda èrtünk a sulihoz ki szálltunk és el  köszöntünk Nash-től . Majd be mentünk az osztályban. Amikor el kezdödött az óra a tanár el kezdett dumálni hogy jött egy új osztálytásunk.
- Ő itt Cameron Dallas. Kérlek Cameron mongy magadról egy pár dolgot! - Monta a tanár.
-Cameron Dallas vagyok mint aszt már hallótátok. Az osztályból már ismerek egy pár embert. Szeretlek énekelni. És szeretek egy lányt aki itt van is remèlem ő is engem. Csak annyit kèrek hogy Cam-nak hívjatok! - Monta Cam és leült. Én meg azon gondolkoztam hogy ki lehet az a lány. De nem kellett sokáig gondolgozom én vagyok az tudom jól tudom.
Második óra eleje felé aszt vettem észre hogy egy papírcetli gurok felèm Shawn felöl.
Ez ált benn.

" Tetszik neked?"

Eszt hogy érti? Ki? Mi? Tetszik?
A válaszom rá.
" Kire gondolsz?"
Írtam majd csúsztatam felè a papír lapot.
A válasza.
" Hát ki szerinted Cameron. "
Hát nem is tudom hogy ere mit tudnèk írni.
Válaszom.
" És észt honnan veszed? "
Írtam majd adtam vissza a laptop.
Válasza.
" Hát ahogy rá nèzel meg ilyenek"
És nagy örömömnek ki csöngetek. Annyira szerencsèm volt, pont meg úsztam vagy még se? Gyors fel áltam és oda mentem Cam hoz.
- Regi beszèlhetnèk veled négy szem közt! -Szólalt meg Shawn miután oda ért hozzánk. Rá néztem Cam rá majd Shawn ra és meg szólal az én helyesem Cam.
Nem mintha Shawn nem lenne az.
-Menny! - Nézet rám komolyan.
Ere Shawn meg fogta a karom és el húzott onnan.
-Hova viszel?-Kérdeztem hangosan.
-Egy olyan helyre ahol nem hallgatóznak. Vagyis a folyosóra. - Monta meg mindig rángattva a karom.
-De azért el engethetnèd a karom. - Montam neki.
-Okè. bocsi ha fályt! - Monta amikor már a folyosón voltunk.
-Na de mitt akartál monda de silyess mert mingyárt be csengő! - Montam Shawn-ak.
-Na aszt akartam hogy. - Mire ki monta pont be csöngetek szerencsémre.
-Na mehetünk be majd máskor el mondod! - Montam majd futottam be az osztályba és hála meg nem volt bent a tanár.
Oda mentem Cam-al hoz majd még kèrdeztem Lilyt hogy milyen óránk lesz.
-Lily milyen óránk lesz? - Kérdeztem tőle.
-Matek de beteg a tanár és lyukas a óránk lesz! - Monta.
- Úgy látszik Cam szerencsét hozol. - Montam neki nevetve.
-Ja ja. Régi gyere egy kicsit! - Monta Cam. És fel ált én meg mentem utána. Oda mentünk a padjához és le ültünk.
-Na mit akarsz mondani? - Kèrdeztem Cam-ott.
-Na akkor ál meg a randi? - Kèrdezte a helyesem Cam.
-Igen meg jó hogy! - Montam.
-Okè akkor majd megyek érted! - Monta Cam. Asztán beszèlgetünk meg egy csomót eltelt az óra. És a többi is és most nem faggattot Shawn. Végre mehetünk haza.
Cam-ért meg értem jőtt Nash és haza vitek.
-Szia Nash. Cam mi mèg találkozunk! - Montam neki.
-Ja majd jövök èrted! - Köszönt el Cam.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Remèlem tetszik mindenkinek
Tom egy kicsit szar.
Am a helyes irárás èrt bocs!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜






Szeret? Nem szeret?Where stories live. Discover now