-Mehetünk?-Kérdezte Cam.
-Igen! - Montam neki majd el indultunk a kocsi hoz. Be szálltunk és el indultunk.
-Szerelmem miért haragszik rád enyire? - Kérdezte az én hercegem mármint Cam.
-Nem tudom én sem értem hogy mi van vele eddig olyan rendes volt! - Montam a hercegem-nek.
-Tudja hogy járunk? - Kérdezte Cam.
-Nem még nem tudja senki, csak aszt tudja hogy randizni voltunk! - Válaszoltam. Mire ki montam pont ott is voltunk. Ki szállunk az autóból. Kb. két métere lehetett valaki pontosabban valakik kézen fogva közeltek felènk.
Lily szemszöge
Johnny-val amikor meg làtuk Rrgi-t meg Cameron-t egyből oda mentünk hózájúk. De valami furát vettem észre, Regi meg Cam fogják egy más kezèt. Járnak? Vagy nem? De Regi nem Shawn-t szereti?
-Sziasztok. - Köszönt Regi majd Cam.
-Szászok. - Köszöntünk Johnny-val. Majd mind nègyen el indultunk mert már becsengő volt. Be mentünk az osztályunkaba és le ültünk a helyükre. De Regi nem az ő helyére ült Shawn mellé. Hanem Cam mellè. Oda mentem hozzá és félre hívtam.
-Regi beszélhetnénk négy szem köszt? - Kérdeztem tőle.
-Persze! - Monta majd ki mentünk a folyosóra.
-Mi van Cam köszt meg közted mert szerintem nem csak barátok vagytok! - Kèdeztem Régit.
-Hát nem is tudom hogy mondjam! Együtt vagyunk! - Monta elpirulva.
-Ja igy már értem hogy miért vagyok ennyit együtt! - Montam neki.
-Te beszélsz! Téged meg Johnny sokkal de sokkal többet vagytok együtt! - Monta Regi.
-Hát de az más! - Montam egósan. - Te kis egós! - Monta nevetve.
-Volt kitől tanulnom! - Mutadtam rá.
-Ja! Most már mennyünk be az osztályba. - Monta az ajtóra mutatva. És be mentünk az osztályba de most már a helyére Shawn mellé ült.
Shawn szemszöge
Hogy hogy mellém ült le? Mi történt vele? Na mindegy most már biztos vagyok benne hogy jár avval a Cameron gyerekel. De akkor is ki kéne békülnöm vele! Hisz ő volt az egyik legjobb barátom! És szerintem nagyon! Egész órán ezen törtem a fejem hogy csináljam! Arra jutottam hogy valahogy össze kell barátkoznom Cameron-al.
De hogy ez a kérdés hogy hogy?
Vége az első órának majd a másodiknak, harmadiknak, negyediknek és az ötödiknek. És meg van az ötlet el hívom őket magam hoz. Meg kerestem Cameron-t és félre hívtam.
-Cam beszèlhetnénk? - Kérdeztem tőle.
-Persze - Monta meg lepődten.
És félre mentünk.
-Cam bocsánatot kérek mindenért amit mondtam vagy tettem. Ahogy viselkedtem mindenèrt bocsáss meg. Meg aszt szeretnèm kérdezni hogy lenne kedved eljöni hozzánk Nash-hal meg Regi-vel? Meg ott lesz Lilymeg Johnny is.-Kerdeztem Cameron-t.
-Persze! Ès semmi baj nem haragszom! - Monta Cam egy kedves mosojt húzva a szályán.
-Okè akkor nyolcra gyertek hozzánk! - Montam.
-Okè ott leszünk! - Monta Cam.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Sorry hogy kicsi lett!
Most kezdek egy másikat vagyis nem tudom mikor lesz kövi rèsz!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Szeret? Nem szeret?
FanfictionEgy 14 éves lányról szól Regiről. Akinek a bátya legjobb barátja Shown Mendes. Akivel születèse óta ismerik egymást. Shawn a lány iránt nem érzet tőbet mint barátságot. De Régi többet érzet iránta. Shawn járni akar a lányal de ő nem válaszol rà. Maj...