Szóval járnak soha de soha nem gondoltam volna hogy Lily járni fog Johnny - val. De hát most na, össze ilenek meg minden. Asztán meg még beszélgetünk Facebookon Cam-al egy csomót. És monda hogy holnap megyek el hozzájuk és hogy vihetek meg valakit magammal.
Asztán meg fürödtem fel öltöztem fogat mostam meg fesülködtem. És lefeküdtem aludni.
Másnap reggel
Reggel korán keltem fogat meg arcot mostam. Meg fesülködtem és felöltöztem.
Ezt a cuccot vettem fel. Asztán fel hívtam Lilyt meg Johnnyt hogy nem e jönnének el velem a szomszédba Cam-èk hoz.
És bele egyeztek Shawn-nak nem szóltam de lehet ő is jön Johnny-èkal. Le mentem a konyhába meg reggeliztem. És meg kèrdesztem Scott-ott hogy ő jön e. De ő aszt mondta hogy nem jön. Kopog valaki oda mentem az ajtó hoz és ki nyitottam. Ja ez csak Lily, Johnny és Shawn. Mi Shawn is itt van!
-Sziasztok! Köszöntem nekik.
-Szia. Köszöntek vissza.
-Gyertek be mingyárt szólok Cam-nak hogy mikor mehetünk! - Montam.
-Okè!-Monták.
És rá írtam Cam-ra Facebook-on.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Regi:Hali. Megjötek a többiek mikor mehetünk?
Cam:Megyek értetek! 1 perc.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Erre kopogtak az ajtón én oda mentem és ki nyitottam és Cam volt az.
-Szia Cam. Montam majd mèg ölelltem.
-Szia Regi. - Mondta Cam majd adott egy puszit az arcomra.
-Gyere be! - Montam.
Ere be mentünk és bemutatam neki a többieket.
-Cam ő Lily ő Johnny és ő Shawn de vele már találkoztál. - Mutogatam rájuk.
- Lily, Johnny, Shawn ő itt Cameron! - Montam.
-Na mehetünk? - Kérdezte Cam.
-Persze! - Mondtuk maj elindultunk a szomszédba. Amikor már be értünk a házba egy barna hajú győnyörű kék szemű szrács ált meg Cam melet.
Rám nézett majd Cam-ra és meg szólal.
- Öcsikèm be sem mutatsz enek a gyönyörű lánynak? Nézet rám máj rám kacsintott.
-Ja ő itt Regi ő Lily ő Johnny és ő Shawn. - Mutatót be minket a fiúnak.
- Én Nash a vagyok Cameron bátya. - Monta az a kék szemü fiú.
Várjunk Cam-nak van testvére most mi van?
-Na mit csináljunk? - Kérdezte Cam.
- Beszèlgesünk! - Monta Nash.
-Nekem jó. - Montam.
- Nekünk is! - Egyeztek bele a többiek. Le ültünk a nappaliba a kanapèra. És érkeztünk beszèlgetni.
-Amúgy Nash hány éves vagy? - Kérdezte Shawn.
-17! És te?-Monta Nash.
- 15 vagyok. - Monta Shawn.
-És te hány éves vagy Regi? - Kérdezte Nash.
- 14 vagyok .-Montam.
-Na ez a kèrdès mindenkinek szól kinek van pasija vagy csaja? - Kérdi Nash.
-Nekem van csajom de csak szívtam! - Monta Shawn.
Mi aha csa szivatja én is észt mondanám. Ebben csak aszt furcsállom hogy amikor monta engem nèzem. Akkor most mi van?
-Nekem is van csajom! - Mutatót Johnny Lily-re.
-És nekem meg pasim! - Mutatott Lily Johnny - ra.
-Akkor ti most együtt vagytok? - Kérdeztük mind hogy? mikor? milyen volt a Randi?
-Mindent el mondunk nektek! - Minták.
És elkezte Lily mesèlni a randit hogy milyen volt hol volt stb.
-Na naplemente volt olyan volt mint ha piknik lett volna de nem gyertyák voltak. Meg minden, elsőnek is úgy vitt oda hogy be volt kötve a szemem. És amikor ki nyitottam a szemem egy gitárral énekelt. És elminta hogy szeret. És én meg habozás bèlkül meg csókoltam. És azóta járunk.
-Monta Lily. Asztán élkeztünk nézni egy horrort a fiút. És én az ilyebektől nagyon féltem. Láttam ahogy Lily hogy ölellgeti ott Johnnyt. Én Cam meg Nash mellett ültem. Egyszer egy nagyon fèlelmetes rèsznèl. Át öleltem Camot annyira fèltem és a film végéig szóróngatam.
-Végre vége! Már úgy éreztem hogy szívinfarktust kapok! Hogy fogok este elaludni? - Nèztem Nash-ra mer az ö ötlete volt.
-Aludj itt, meletem vagyis nem muszáj aludtunk! - Kacsintott rám.
-Kösz nem nem vagy az esetem! - Montam neki.
-Na mi megyünk! - Monta Shawn, Lily meg Johnny.
-Okè! Sziasztok! - Köszöntünk nekik. Majd amikor már csak ketten voltunk mert Nash elaludt. El kezdünk beszèlgetni.
-Na akkor ál mèg a randi? - Kérdi Cam.
-Persze hogy igen! - Montam vigyorogva.
Asztán meg beszèlgetünk egy darabig majd haza kisèrt Cam.
Nem kellett valami mesze mennie.
-Na akkor holnap 20.00. kor jövök érted! - Monta majd nyomot egy puszit az arcomra.
-Okè! - Montam.💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Remèlem tetszik mindenkinek
Lehet hogy kicsit rövid de hát na!💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
YOU ARE READING
Szeret? Nem szeret?
FanfictionEgy 14 éves lányról szól Regiről. Akinek a bátya legjobb barátja Shown Mendes. Akivel születèse óta ismerik egymást. Shawn a lány iránt nem érzet tőbet mint barátságot. De Régi többet érzet iránta. Shawn járni akar a lányal de ő nem válaszol rà. Maj...