-Én is szeretlek! Monta Cam majd át öt ölelt.
-Én jobban szeretlek! - Montam Cam-nak leültünk a homokba nézni a csillagokat. Ott ültünk már egy jó ideje és kezdett hideg lenni.
-Fázol? - Monta majd le vele a zakolyát és rám ata.
-Köszi. - Montam Cam-nak.
-Neked bár mit győnyőrüm! - Monta Cam majd szálolyon puszit. Én meg csak el pirultam.
-Na megyünk mert már kezd hűvősődni. - Monta Cam majd fel ált.
-Okè. - Montam majd én is fel áltam. El indultunk a kocsi hoz be szálltunk. ( Igen van Cam nak jogosítványa.) Majd el indultunk haza.
-Na meg kötünk! - Monta Cam majd ki szánt és ki nyitotta nekem az ajtót. Ki szálltam majd el a indultunk a bejárati ajtónk felè. Ott meg álltunk.
-Szeretlek! - Montam Cam-nak.
-Én jobban! - Monta majd meg csókolt.
-Na akkor megyek de ha valami baj van vagy valami csak írj. Vagy hívj fel! - Monta miközben ölelgetet.
-Hé csak a szomszèd ba leszek és nem hiszem hogy lenne valami baj. De amúgy is írok ha fel értem a szobámba. - Montam nevetve máj meg pusziltam.
-Okè na akkor megyünk mer holnap suli. - Monta Cam.
-Ja tènyleg! - Döbbentem rá hogy még csak hétfőn van.
-Na akkor Szia - Monta majd még csókolt. És a fülembe súgta hogy.
-Szeretlek.
-Én jobban!-Sugtan neki vissza.
-Na de akkor menyünk! - Montam Cam nak.
-Okè! Akkor majd holnap talizunk jövök érted én viszlek suliba. - Monta majd homlokon puszilt.
-Okè! Szia. - Montam majd be mentem. A nappaliba mentem elsőnek meg nèzni hogy fent vannak e még apájék. Mikor be értem csak Scott meg Shawn volt bent de hogy hogy itt van?
-Sziasztok. Hogy hogy fent vagytok még? - Kérdeztem tőlük.
-Hát csak úgy nem bírunk aludni! - Monta Scott.
-Ne de milyen volt a randid avval a szomszèd gyerekkel? - Kérdezte Shawn.
-Egy ő ne szomszéd gyerek hanem Cam! Kettő egyáltalán semmi közöd hozzà! - Montam flegmán majd ott hagytam őket. És fél mentem a szobámba.
Scott szemszöge
Ezeknek meg mi a bajuk egymással eddig olyan jól ki jöttek.
-Shawn össze vesztettek Regi-vel hogy már nagyon nem is beszèltek? - Kérdeztem Shawn hátha ő tud valamit.
-Nem én nem tudok róla hogy ősze vesztünk volna! - Monta Shawn mintha titkolna előlem valamit. De mit? Csak én vagyok ennyire le maradva?
Shawn szemszöge
Mi baja lehet velem Regi-nek eddig mindig el mondott nekem mindent. Miért haragudhat ennyire rám? Ja már emlékszem lehet akkor amikor felelsz vagy merszeztünk. És meg csókoltam asztán vele aludtam. És másnap el aludt nálunk Teen Wolf nézés közben. És akkor is vele aludtam és át öleltem. Asztán nem is beszèltünk róla egy hónapig.
Asztán szerintem amikor avval a Cam gyerekkel volt a parkban. És az a r*banc Selena le számolt. Aszt èrthete félre. Észt hogy most végig gondoltam az ő helyében én is utálnám magam. De erről akartam vele beszélni már két napja még az előtt is csak nem mertem. Na de most mit csináljak ha jár avval Cam gyerekkel. Akkor mit csináljak? De ha nem is honnan tudjam hogy szeret e? Mert én úgy érzem hogy szeretem meg soha nem voltam senkiben szerelmes. Azokkal a lányokkal akikel jártam csak szívtam őket! Mit csináljak? Mit csináljak? Gondolkoz Shawn! Gondolkoz!
Másnap reggel
Regi szemszöge
Korán keltem kb. 06.00. körül be mentem a fürdömbe és meg csináltam a reggeli rutinom.
És ezt a szettet vetem fel.Amikor kész lettem gyors fel kaptam táskám. És ki mentem a szobámból le szaladtam a lépcsőn. Be a nappaliba.
-Sziasztok.-Köszöntem anyának, apának, Scott-nak és Shawn-nak. Aki szerintem itt aludt nálunk.
-Szia - Köszöntek vissza mind.
Valki dübögöt az ajtón oda mentem ki nyitottam. És az én szerelmem által velem szembe.
-Hiányoztál! - Mintam majd még csókoltam.
-Te is nekem!-Monta majd még csókolt.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Remèlem tetszik mindenkinek a rész! Sorry ha van valami helyes írási hiba.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Szeret? Nem szeret?
FanfictionEgy 14 éves lányról szól Regiről. Akinek a bátya legjobb barátja Shown Mendes. Akivel születèse óta ismerik egymást. Shawn a lány iránt nem érzet tőbet mint barátságot. De Régi többet érzet iránta. Shawn járni akar a lányal de ő nem válaszol rà. Maj...