BIR BUTUN

87 13 6
                                    

  Annem her  yıl oldugu gibi bu yilın ilk gunude  bni o  bırakicakti.Güzel bir gün olacağını düsünmeye calısıyordum. Fena bir yaz  gecirmemistim aslında , o gün   farklı bir enerji vardı  ustumde   deli gibi dans etmek  eğlenmek istiyordum. Mudurumuz Kâmil hocanin   o muhtesem   konuşmasi ardindan  sınıfa  girdim  pencere kenarinda ki yerim bostu   benim oturdugumu bildikleri icin  oturmayacaklarıni biliyordum aslında . Her zaman tek başıma oturmayı  tercih etmisimdir nedenini bilmiyorum biraz rahat ve dağınık oldugum icindi  sanirim ,  sırama oturur  oturmaz can'ın yanima gelmesi bir oldu "  hadi  yerlesmen  bittiyse kalkta kantine gidelim dolaşalım bakalim okulda  değisiklikler var mı ? " diyip  göz kırpmasi  bir oldu  hala akıllanmamıştı demek ki yazın  sevgiilisi  sudenin   günaşırı  beni arayıp  sen arkadaşısın diyip bütün dertlerini anlatması ve en sonunda kızcazın dayanamayip ayrilmalari sonucunda sude ailesi ile konusup  kaydini    sehir disinda baska  ama   kaliteli bir okul secmisti can ve sudenin iliskileri icin yandan uzuluyorken guzel bir okul sectigi icin onun adina bir yandan da seviyordum sonucta  iki senemiz kalmisti .  Muhendis olmak istiyordum  bunun icin  elimden gelenin en iyisini yapmaya  calisirken  ailemin destegi  benim icin cok onemliydi  babamla  ne  kadar baba ogul gibi   olmasak bile yinede   kafadengi iyi bir baba iyi bir ornek benim icin  annem ile   cok iyi bir diyalogumuz var.  Basim ne zamn  sıkıssa  hemen  beni dogru olana yonlendirir benim icin en iyisini dusunur her anne gibi  ama  annemle aramizdaki iletisim cok farkli arkadasim,sırdaşim gibi en yakin dostumken  annelik ic gudusu ile her sıkıntimda  yuz ifademden davranisimdan hemen anlar beni rahatlatmak icin her seyi yapar.   O gun   can ile birlikte    kantine inerken  diger  ortaklarla  birlikte  kahvalti yapicaktik dun den konusmustuk  kantine geldik can  her zaman ki gibi yine etraftaki  kizlara goz gezdirirken bende bos olan yerlere bakiyordum   o sirada can benim oturmus oldugumu gorecek ki  bir kac dakika    sonra  goz goze geldik ve  yanima oturdu .   Oturur oturmaz  barış  ve mertten  mesaj gelmis olmaliki   can kafasinini telefondan kaldirip etrafa bakinmaya basladi    barisi gordugu an  burda oldugumuzu  gosterir gibi  elini kaldirdi.Bende bu sirada   cuzdanimdan bir yirmilik cikartip canin cebine sıkıstirdim mert ve  barisin yanima oturmasinin ardindan cana   yuklenmemiz sonucunda kantinden  yiyecek bir seyler   alip gelmeye gitti . Canin gidisi izlerken  bir kizin bizden tarafa baktigini  fark ettim...
*****************************************
Birinci bolumun  sonuna  geldik ikinci bolumu  en kisa zamanda yayinlayacagim  umarim begenirsiniz... sevgiler🙋🙋

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin