3. Bolum

56 13 0
                                    

Tenneffusun olmasiyla Nur'un bana seslenmesi bir olmustu arkami donup yuzlerine bakarken kizi daha yakindan inceleme ve tanima firsatini bulmustum . Nur kiza bakisimdan anlamis olacak ki alttan ayagima vurdu ve beni kendime getirmisti . Nur kiza bakraktan hadi bastan tanisalim demisti tek amaci benim ismimi ogrenmesini saglamak oldugunu dusunuyordum . Bilmiyorum cok gizemli bir kiz gibi duruyordu. Kendini anlatmaya basladi :" ismim İlkim Antalya fen lisesinden geldim aslinda orada rahattim fakat babam yokluguma alisamadi o yuzden kaydimi buraya aldirdik. " Nur ile birbirimize bakarken canin yanimiza gelmesi bir olmustu . Can yine  herzaman ki patavatsizligini  yapmisti "Oooo bakiyorum cabuk kaynasmisiz.."  ortam degissin diye  hadi  kantine gidelim demisti Nur.Canı lafa tutarak  arkadan gitmemizi sağliyordum.  Ilkimi  boydan  inceliyordum . Ayri bir safligi vardi. Onunla  bir sekilde diyolog kurmam lazimdi  ama   once  onun benim hakkimdaki dusuncelerini ogrenmem gerekiyordu . Bu konuda   Nurun  bana yardim  edebilecegini dusundugum an    cana  mesaj gelmisti. Caktirmadan Canin telefonuna bakmaya calisirken  "Köstebek : acil sınıfa gel. "yazıyordu  bana dönerek sınifta  bir sey unuttum siz gecin geliyorum ben dedi ve uzaklastı   o sirada kizlara dogru yaklasiyordum .  Nur    bana bakarak  makyajını  tazelemesi gerektigini 15 dakika icinde yanimizda olacagini soyledi ve lavaboya  dogru gitti. Kantine geldigimizde     kosede  bahceyi goren   masaya   oturmustik  . O beni  inceliyordu   ben onu inceliyordum. Dayanamayip   ismin  Ilkimdi demi diye sordum  basinla onaylarken bir yandan barmaklariyla oynuyordu.

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin