4.Bölüm

62 14 2
                                    

Utangaclığının yanı sıra icine kapanık bir kisiligi var gibiydi . Onunla ilgili bir seyler düsündüğüm sirada gözlerimin icine bakarak"Aliydi demi ismin dedi yani Nur soylemisti az once ordan biliyorum ."diyip heycanlanmisti.. "Evet "demistim kisaca daha fazla konusursam bu sefer utanacak olan ben olurdum kesin her seyi mahfetmemek icin kisa kesmistim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ilkimin ağzından :
"Acaba pot mu kirmistim . Bu kadar cok belli edemezdin afferim Ilkim afferim ." Cok utanmistim . Nur nerdeydi acaba of Canda gitmis zaten acaba birsy demem gerekiyor muydu ? bilmiyorum ya ama biraz rahat olmam gerekiyordu sadece hos cocuktu en cokta gülüşünü sevmistim o sabah kantinde can ve ismini bilmedigim bir kac cocuk ile otururken fark etmistim gülüşünü yanaklari kizariyor gozleri kisiliyordu farkli bir havasi vardi . acaba sevgilisi var miydi .Bu sorularin beynimin etrafinda adeta bir sinek ısırgi gibi beynimi himayesi altina almistu bile yine beni bu dusuncelerden biraz uzaklasmami saglayan o olmustu :" babanin yokluguna alisamadigini soylemistin annen ? " tıkanmisti cumlenin devamini getirememisti belkide..  Annem gecen yil  trafik kazasında öldü . Babam annemin ölümünden  sonra   bana  daha da düskunlesti bu yuzden  onuda daha fazla yalnız birakmak istemedim .  Üzülmüştü hissedebiliyordum .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ali'nin ağzından :
Kendimi garip hissediyordum .Ne diyebilirdim ki simdi . "Konunun bu sekilde oldugunu bilmiyordum .Kusura bakma   Basın sağolsun." diyip  daha fazla  bu konudan konuşup  onu  uzmek istemiyordum. Zil caliyordu  birbirimize baktik ve gülümsedik .   Ayağa kalkarken cüzdanini yere düsurmüstü  almak icin  ikimizde ayni anda eğilmistik  parfüm kokusunu hissetmeye  başladigimda kendimi     yagmurun altinda  sırılsıklam olurken  toprak  ve yagmur kokusunun yeni birlestigi  o   an da gibi hissediyordum kendimi . Bu kokuyu tarif etmek imkansızdı..
*****************************************
Bölüm sonu umarim begenirsiniz.
Oylamayı ve   düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın..🤗🤗🤗🤗🤗🤗

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin