8.Bölüm

43 8 0
                                    

Gitarımı almıstım. Nur dan ayrı bugun ayrı bir  destekcim daha olmustu. Onun yanında  calacagimi dusundukce  heyecanlaniyordum.  Her zaman ki yerimize gelmistik.  Bir yandan dusunuyordum.Bir anda  Ilkimin sorusuyla   beynim dusuncelerimden uzaklasirken bir yandan da gitarımı cıkartıkartiyordumm. Belki de kiminin  merak ettigi bir soruyu  sormustu o an  .  Ve anlatmaya  basladım"Gitarım ve ben  bir kaplumbağa gibiydik   her seyi dısıma vurabilen  birisi  degildim ben  mutlu oldugumdada  cok uzulup canim yandiginda da  hep    gitarıma  sıgındığımı, simdiye kadar  bir cok muzik aleti denedigimi fakat kendimi gitar calarken    huzurlu   hissediyorum "demistim   etrafımızda bu konusmayi dinleyen bir kac kisi olmustu. gözlerime bakıyordu.. Bugün calacağım bütün parcalari  Ilkim icin calacaktım..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ilkimin ağzından
Nakaratından tanımıstım bu sarkıyı   begendigim sarkilardan di  en guzeli de onun sesinden dinlemek..  sesi cok guzeldi  bildigim kisilarda  eslik ettigim sirada  sustu ve  sadece gozlerimin icine bakti   ben devam ediyordum   gözlerimi kapatmıs sarkiyi  ve onun yanimda oldugunu hissederken    bu mutluluk  beni bulutlarin uzerine  cikariyordu.. alkis  sesleriyle  irkildim Ali o kadar yogun  duygulu bakiyordu ki gulumsuyordu  gulumserkende  kizaran yanaklarinin sayesinde o gozerinin aldigi  halini  bugun ilk defa bu halde  bu sekilde  mutlu gormustum . Gulerken  gozlerinin kisilmasiyla hamsterlarin  bir sey yerken ki yanaklarini sismesiyle gozlerinin kapanmasi gibiydi seviyorudum.Onun her  halini   yuruyusunu  gulusunu  hareketlerini mimiklerini her seyini.. Ben  sarki soylerken  en cok sevdigim sey  sarkiyi hissederek soylerken cevrendeki kisilere o enerjiyi gecirmeyi cok seviyordum   bu sefer  enerjinin hepsini Ali ye  gecirmistim demek ki ...
*Ilkimden  faresine  kucuk bir NOT; Belki bir gün  okursun bu notu mu ?  En cok o gülüsünü   seviyorum  o bakisini bana hep oyle bak olur mu? seni seviyorum...
*****************************************
               BÖLÜM SONUU
YORUM YAPMAYI VE  OYLAMAYI UNUTMAYIN... 
SIZLERI SEVIYORUZ
ALI &ILKIM

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin