10.Bölüm

38 11 3
                                    

Her seyi hemen hemen planlamistik . Simdilik iyi gidiyordu her sey bugun okuldan bir kac arkas da gelecekti cafeye babam ve canan teyzelerle de konusmuştum. Aliyse sadece bizi izlemek icin geleceklerini sanıyordu Ece ablay öle ayarlamıştık her seyi.. Okul cıkışından sonra eve gidip bir kac eşya alacaktım bu sirada Ali icinde bir seyler almıstım . Bugünün anlamlı olmasını istiyordum.. Evin önüne geldigimiz sırada iki dakikaya gelecegimi beni beklemesini söylemistim aksamdan da hazirladigim cantami alıp onun yerine okul cantamida biramıstim .  Evden indigim siradda Ece abla aramıstı  Ali yi   siparis geldigini cafede musteri  oldugunu siparisi  onun goturup goturemeyecegini sormustu. Hersey cok guzel ilerliyordu yanima aldigim  kiyafetlerle  cafede hazirlanacaktim  Ali geldigi sirada da  onu giydirip   yavas yavas  hazirliklari kontrol edip sahneye cikacaktik. Babam  cafenin   konumunu istemisi  canan teyzeye ve babama cafenin konumunu atmistim. Babam  biz sahneye ciktigimiz sirada gelmisti siniftan bir kac kisi daha  gelecekti   hazirlanmam sırasında Nur cok yardımcı olmustu ilk başlarda aralarindaki iletisimi  birazcik  kiskansamda  sonralarda aralarindako bağdan  her seyi anlayabiliyordum. Uzerimde beyaz puantiyeli  bebe yakali  dar mini bir elbise giymistim altina  beyaz   dokgu topuklu bir  ayakkabimi giymistim  makyajimi cok hafif yapmistim  aliye ise  lacivert  bir kot pantolon uzerine beyaz bir gomlek giydirmistim zorla   giymesi icin kiyafetlerini verirken     iki saat dil dokmustum   "ne  gerek varmista  kiyafeti iyimiste   neden bu kadar  hazirlaniyormuszda " en sonunda  Ece abla   iel suslemelerimizi  sonradan fark etmisti  Ece abla    bugun cafede bir   dogum gunu partisi olacagini soylemisti  az bucuk anliyordu .Ama  suprizi mahfetmemek adina    gulumsuyordu sadece benimde  ihtiyacim olan sadece buydu..
***************************************** 
BÖLÜM SONU ...
Umarim begenmissinizdir  yorum yapmayi ve oylamayi unutmayinn
sizleri seviyoruz ...Ali &Ilkim

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin