2.bölüm

53 13 1
                                    

Kızı daha once görmemistim. Ayri bir guzelligi vardı . Acık tenli saclari upuzun kahverengiydi aralarina sarı attirmisti zayif uzun boylu birisiydi cok bakmıs olmaliyim ki kiz durusunu degistirdi.😊 Kızdan etkilenmistim saf birine benziyordu. Canın gelisini görmemin ardindan toparlandim Mert ve Barıs ile cok bi konusmuslugum yoktu oyle takilirdik arasira iyi cocuklardir .Canin aldiklarini atistirdiktan sonra sinifa gitmek icin ayaklandigimiz anda kiz ile goz goze gelmemiz bir oldu . Beni bu kiza ceken bir sey vardi .Tarif edemedigim bir duyguydu bu ardindan canin hadi demesiyle olarin onden gidisini izledim bir kac saniye ardindan canlarin cok uzaklasmasina izin vermeden kizin oldugu tarafa kafami cevirip göz kırptim ne yapacagini ne tepki verecegini dusunurken saniye gecmeden gulumsedi daha fazla oyalanmadan yurumeye basaldim bir kac hizli adim sonrasinda canlara yetismistim. sinifin kapisini calarak iceriye girdik . Hocalarimizin öğutlerinin bitiminde ders islemeye başlamistik bile dersi derste dinleyen bir ogrenci oldugum icin anlatilanlara pür dikkat dinliyorken kapinin calmasiyla siniftaki herkesin gozleri kapiya donmustu coktan Kâmil hocanin yaninda o kizinda sinifa girmesi beni cokk sasirtmisti . Kamil hoca sozlerine baslamisti bile " ogrencimizi  yeni sinifina ben getirmek istedim . Umarim hemen kaynasacaklardir."diyip   siniftan cikarken   derste olan Seyran  hocamiz   yeni örenciye   bos olan  bir yere gecmesini beklerken     kiz ile  goz goze gelmistik yanimin bos oldugunu goren kiza   yanimdaki siraya baktigim  sirada bu tarafa  dogru gelmeye baslamisti bile   ama  benim oturdugum sirayi gecerekten   arkamda  oturan Nur un yanina   oturmustu   emindim  cok iyi anlasacaklardi . Nur  ve irem  ilede yakindik   bizim   ortaklarla   da iyiydi   Nurun arasi   Nur ile  orta okulda da   ayni okuldaydik   tanisiyorduk yani.  Liseye gecmemizde aramizin   iyi olmasina  sebep olmustu Nur ile artik arkadastan ote  kardes gibiydik.Ben   düşüncere dalmisken seyran hocamizin bana  seslenmesiyle     kendime gerek  tahtadaki soruyu cozmeye baslamistim  bir kac dakikanin ardindan  zilin sesi duyulmustu bile ... Cok teneffuse cikan biri deildim  sinifta ya muzik dinlerdim yada Nur ile  dertlesirdik..
****************************************
Bolum sonu umarim begenmissinizdir  .
yorum yapmayi  ve   begenmeyi unutmayin  🤗 sevgilerr🤗🤗😍

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin