13. BÖLÜM

15 4 0
                                    

Biraz daha dolaştıktan sonra eve dogru yurumeye basladik. Cok fazla konusmamıştık onunla sessizliği bile seviyordum.Evin önüne geldiğimiz sırada  ellerimiz birleşmişti  daha da yakınlaşırken  parfüm kokusu beni adeta  sarhoş edercesine  halsizleştiriyordu kanım cekiliş   gibi hareketlerimi kontrol edemiyordum..Bu gece  icin  teskkur etmesinin ardından  yaklasıp dudağımın kenarına küçük bir öpücük kondurmuştu . Gülümseyip merdivenlerden  cıkmaya başlamıştım bile apartman kapısını ittirip   merdivenlerden bir kac basamak ciktigim anda.  Naciye tezenin kapisinin önunden gecerken iceride bir seylerin yere düsme sesi geliyordu. Birden irkildim ve olduğum yerde durdum .  İçimi kötü bir his kaplamıstı. Merdivenlerden hızlıca çıkarak  çantamın ön tarafında bulunan küçük gözden  anahtarı çikartıp kiliti açmak için yöneldiğim sırada  babam sesleri duymuş olucak ki kapıyı  birden açtığı sırada  göz  göze gelmemiz bir olmuştu.  Çantamı kapının kenarına  atıp babamla aşağıya indiğimiz sırada Naciye teyzenin kapısı yarı acıktı. Babam  bir  taraftan koluyla bni geriye doğru ittirdiği sırada   Naciye teyze olayların şokuyla  koltukta yarı baygın  sekilde yatarken babam  odaları kontrol ediyordu.  Ben de bir  yandan televizyonun yaninda bulunan kolonyayı alıp bileklerine  yavaş yavaş masaj yapmaya  başladığım sırada  babam yanımıza gelmisti.  Naciye teyze kendine gelmeye başlamıstı. Babam   daha iyi olup olmadığını sorduğu sırada araya girerek  Naciye teyzenin bize  gelmesi için ikna turlarına başlamıştım . En sonunda biraz duygu sömürüsüyle  bir kac esyasını  almak icin odasına gittiğim sırada babam ve Naciye teyze konuşmaya başlamıstı bile ..
Naciye abla  gelen Barış mıydı  diye soruyordu .   Eşyaları iceriye getirdigim sırada  Naciye teyze hala cevap vermiyordu. En sonunda   ısrarlarımız üzerine.  Barış olduğunu  anlamıştık. Naciye teyze nin  bir tane  cocuğu vardı.   Barış   ölen eşinin ilk eşinden olan cocuğuydu   öykü ablada   öz kızıydı.   Naciye teyzenin   yanımıza aldığımız  eşyaları da yanımıza alarak   bizim eve cıkıyorduk...
*****************************************
Uzun bi aradan  sonra  gelen yeni bölüm umarım hoşunuza gitmiştir..
Sizleri seviyoruz..
Ali&İlkim

BIR BUTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin