Igen,megtettem

206 8 1
                                    

Szadistánk szemszögéből:

Igen mint ahogy képzeltem meg is tettem mindazt amit szerettem volna.Igaz hogy két rendőr életébe került de hidegen hagy.Az a lényeg hogy felhívtam a figyelmét végre,és olyan aranyos Ő ,tündéri a hangja.Tiszta jó érzés volt, olyan voltam mint egy normális ember.Akit megcsapott a szerelem.De még nem ismer engem...szóval még gondolkodni kell azon hogy mit akarok.Megmondtam neki a szándékomat,csak azt nem hogy hogyan akarom.Az meg eléggé rosszul hangzik, szóval inkább ne beszéljünk róla.Mint ahogy terveztem, holnap is üzenek neki.Éppen azon gondolkodom hogy megint vérrel üzenjek.Vagy inkább valami mással,szebb módszerrel.Jó kérdés,nem is tudom mit tegyek...Talán írni kéne neki sms-t,már úgyis tudom a telefonszámát.Vagy elraboljam a legjobb barátnőjét és ki kérdezzem,hogy miket szeret?Egyszerű volna,jól is hangzik.Egész jó ötlet,és ha elraboltam ami persze könnyű.Megmutatom neki az újabb szándékomat,az újabb üzenetemet neki.Azonnal  belém fog esni mert annyira lehengerlő az intelligenciám,és annyira okos vagyok.A hangomról tuti azt gondolja  hogy szexisen nézek ki.Szóval száz százalék hogy belém habarodik.De most megyek,az életem legfontosabb kérdése hogy mit tegyek!Meg akarom hódítani,a figyelmét akarom,akarom őt!De valahogy mégsem,ez...szüksége van valakire,szükségem van valakire!Aki kiemel engem.De ha nem jön össze akkor "örök kielégíthetetlen" leszek.Igen megvan!Tökéletes a tervem!Ahhoz hogy üzenhessek neki kell egy gyilkosság.Van az a hülye a szomszédom aki két utcányira lakik. Igen,mert két utcányira volt itt valami vírus ez járta be ezt a két utcát ezért nem lakik itt senki.Szóval ha őt megölném akkor üzenhetek neki...de ha kihallgatom a legjobb barátnőjét hogy mikor merre megy,stb vagy azt is megkérdezném tőle persze egy elrablás keretében hogy kérdezze meg hogy ki tetszik neki valaki.Vagy randizik e valakivel...azt el kéne tennem láb alól,hogy ne legyen konkurenciám.Elég bonyolult,meg nehéz is de megoldjuk a problémát...remélhetőleg sikerrel járok.Valamelyik terv a kettő közül  a be kell hogy váljon.De Carol legjobb barátnője meglátja az arcom akkor a rendőrök rám találnak,és azt senki nem szeretné.Szóval valamit ki kéne találnom,igen tökéletes ötlet született a fejemben...  makulátlan ötlet.Mégpedig hogy álarcban fogom elrabolni,kapucniban.Ezután mehet a buli... elrabolom megkötözöm kikérdezem elengedem milyen egyszerű,mármint úgy hangzik.Nem valójában  sokkal bonyolultabb de  nekem menni fog.Remélhetőleg.Ha meg tudom melyik a kedvenc virága még azt is küldhetek neki.Ahh nagyon nagyon akarom őt! szóval jó lenne ha neki látnék a készülődéshez...mielőtt neki látok az előtt egy kicsit fel kéne tuningolni magamat.Hogy legalább jól nézek ki,lenyomni néhány fekvőt.Meg úgy általában,nem vagyok az a nagy izmos fajta...elég sovány vagyok.De nekem ez így is menni fog,igen mielőtt valaki megkérdezné hogy hogy lehet hogy ennyire jól beszélek,jól használom a szavakat,és mégis ilyen sovány vagyok.Meg nem vagyok izmos mégis milyen már?Igen ilyennek is kell lenni,amúgy gyerekkoromban folyton piszkáltak a túlsúly problémáim miatt szóval elég lesz.Hát igen több évnyi koplalás után végül összejött hogy csontsoványra fogytam ,és tökéletes makulátlan legyen a testem.Bonyolultan hangzik ez az egész,meg is kéne  borotválkoznom.Meg elő kéne venni a legszexibb ruhámat is...meg esetleg újakat is kéne venni.Nem,jó lesz az ingem!Döntöm el határozottan.A ruhásszekrény előtt állok,kiválasztok egy fekete piros kockás inget,és mikor ez megvan akkor elszaladok zuhanyozni.Meg borotválkozom,egy kevés arcszeszt használok.De nem kellett volna mert a sebeket az arcomon elkezdi csípni.De máris tökéletes leszek egy másodperc alatt!Bár az arcomon lévő hegek nem tudom hogy fogom  eltüntetni őket.Valahogy  muszáj lesz eltakarnom őket.Hogy meg ne ijedjen tőlem.Azért mégsem vagyok annyira makulátlan,és ez zavarba ejtő.Bárcsak ne tettem volna azt amit tettem!Kezdek el átkozódni. Akkor most nem néznék ki így.Például ha annak idején nem lettem volna depressziós vagy szadista akkor talán nem vagdostam volna össze magam.De ez nagyon bonyolult,és nem fontos.Bár jelentős részét képezte a múltamnak és a jelenemnek...
Gyorsan felkaptam magamra a fekete pulcsim majd elindultam.Délután három óra,ma sokáig döglöttem...legalább tízig.Hm  vajon hol lehet most Rebeka...a kapucnim mélyen az arcomba húztam,felvettem a kendőt a számra,és felvettem a gengszter szemüvegem.Szexibb vagyok az eddigi összes sorozatgyilkosnál.Legalábbis ezt bizonygattam magamnak.Az igazság senkit nem érdekelt volna...
Oda somfordáltam az iskola kapujáhhoz, egyszercsak észreveszem a kiszemeltem.Elkezdtem követni.Épp egy csendes utcában sétált mikor fejbecsaptam a stukkeremmel.Ahogy reméltem el is ájult...bingó!
Nem messze  voltunk az én házamtól,csak 3 utcányira.Óvatosan felkaptam a lányt,és mivel alig lakott területen mentünk végig ezért senki nem foglalkozott velem.Borzalmas mennyire gonosz vagyok.De nekem így tökéletes!

Szerelmes szadistám!Where stories live. Discover now