NÜPEL

333 69 13
                                    

"Bana vahşi ve tehlikeli bir kadın olduğumu söylediler. Ben gerçekleri söylüyorum. Gerçekler vahşi ve tehlikeli."   -Nawal El Saadawi

"Bir kadın olarak benim bir ülkem yok. Kadın olarak benim ülkem tüm dünya."  -Virginia Woolf

  "Kendi bedenine sahip olmayan ve bedenini kontrol edemeyen bir kadın özgür değildir. Ve hiçbir kadın bilinçli olarak anne olup olmamayı seçene kadar kendine özgürüm dememelidir."  -Margaret Sanger

İyi okumalar!

Önüne konulan bütün emirlere karşı gelen, hiçbir şekilde özgürlüğünün kısıtlanmasına izin vermeyen, ne pahasına olursa olsun kendine saygısını kaybetmeyen bir kız, Karen. Onun feministliği kocaya kadar değil, mezara kadar. 

O hemcinslerine karşı konulan bütün o çağ dışı kurallara ve saygısızca yapılan eylemlere asla boyun eğmeyen, gücünü fiziğiyle değil aklı ve vicdanıyla ortaya koyan ve sonuna kadar bunu savunan biri. 

Aile içinde yaşadığı trajik olayın karakterine yansıması sonucu kendini herkese kapatan Çınar, karşısında bazı yönleriyle annesine benzettiği bazı yönlerinin ise hep annesinde olmasını hayal ettiği karakterde birini bulunca ister istemez kendini teslim etmek ister. Ancak toplumun gölgesinde yetişen fikirleri Karen'e toslayınca neye uğradığını şaşırır. 

Birbirlerini doğru yola sokma çabası içinde girdikleri yolda karşılaşacakları en büyük engel ikisini de yıkacak ama asıl NÜPEL orada başlayacak.

----------------

Tanıtım böyle daha iyi oldu sanki. Daha çok içime sindi. Birazcık spoi veriyor gibi olsam da eskisinden daha iyi. 

Umarım her bölümü içinizden gelerek okur ve aslında vermek istediğim mesaja ulaşırsınız. Çünkü artık birilerinin gerçekten bunu bir şekilde insanlara ulaştırması gerekiyor. Ben bu yolu seçtim. Umarım bu yolda giderek büyür ve sonunda da doğru bir şeyi başarmış oluruz. 

Hoşça kalın.


NÜPELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin